Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10710Reklamace č. 16-099320-nesmyslný dluh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2016, před 9 lety

Pavla Poláková

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím o pomoc v řešení nesmyslného dluhu vůči ČS,a.s.
Dne 16.4.2016 jsem doporučeným dopisem obdržela Upomínku k úhradě dlužné částky na kartovém účtu č. 1118-0854870114/0800 Kč 219,-.
Od září 2014 mi byl i odepřen přístup na Servis 24.
Zajímalo by mne, kde zjistím Stav a pohyb na kartovém účtu (výši poplatků), a jakým dokladem/dopisem jsem byla informována o nové kartě z dubna 2015, kdy mi byla automaticky obnovena.

Napsala jsem doporučeným dopisem ČS,a.s.:

"Vážení,
žádám o prošetření sporné platby jakéhosi dluhu vůči České spořitelně.

Dne 23.7.2014 jsem se rozhodla přejít k jiné bance. Dokumentem "Žádost o změnu banky v souladu s Kodexem ČBA "Mobilita klientů-postup při změně banky" byla Česká spořitelna požádána o zrušení všech trvalých příkazů k úhradě a souhlasů s inkasem ke dni 20.8.2014. Byla vypovězena smlouva o vedení běžného účtu s tím, že účet měl být zrušen po vypořádání všech transakcí a závazků vůči České spořitelně. Byla jsem na pobočce ČS v Rudné u Prahy ujištěna, že je zrušeno vše a nemusím se dále o nic starat.

Od srpna 2014 do dubna 2016 tedy žiji v mylném domnění, že bylo učiněno vše co mi bylo z Vaší strany slíbeno s Českou spořitelnou nemám žádný smluvní vztah.

Dne 18.4. jsem byla informována z telef. č. 773758962 o svém dluhu. Naprosto jsem nechápala, jak mohl vzniknout na zrušeném účtu nějaký dluh, proto jsem a ihned navštívila pobočku České spořitelny v Rudné u Prahy, abych se dopátrala své pohledávky. Ke svému rozčarování jsem zjistila, že Vaše zaměstnankyně v roce 2014 nezrušila vše a já jsem byla nucena zaplatit po dvou letech pohledávku ve výši 272,- Kč

O den později, dne 19.4. jsem obdržela doporučeným dopisem Upomínku k úhradě dlužné částky na kartovém účtu 1118-0854870114/0800 ve výši Kč 219,-. Nerozumím rozdílu v částkách, žádnou kreditní kartu nemám a jsem velmi nespokojená s takovým jednáním s dobrým a slušným klientem, kterým jsem pro Vás bezesporu byla.

Jsem přesvědčená, že dlužná částka vznikla vinou špatného postupu Vašich zaměstnanců, ne mojí a žádám o refundaci vzniklé škody ve výši zaplacené pohledávky 272,- Kč. Informujte mě, prosím, o vyřízení mojí stížnosti."

Nedostala jsem odpověď na to, proč mi nikdo nesdělil, když u ČS nejsem, že u nich mám "v šuplíku" kartu, která se nehýbe, stoupají poplatky a já nemám přístup na internetové bankovn. Servis24.





Pavla Poláková


Požadované řešení

vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2016 12:22, před 9 lety

Pokud spotřebitelka nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využila možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.

Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce
v internetovém bankovnictví

Pokud s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat tým Ombudsmana:
emailem: ombudsman@csas.cz
písemně: Tým Ombudsmana FSČS, Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
telefonicky: 956 717 718 (Po-Pá, 8,30-17,00)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.