Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den. 17.9. jsem po předchozí uživatelce přebírala služby O2, které užívala ona. Nic se nezměnilo, pouze odběratel stávajících služeb. Vše proběhlo přepisem na pobočce O2. Od předešlé uživatelky jsem měla informace, že si od firmy O2 kupovala za plnou cenu set to box, protože starý se jim rozbil, tak ten na pobočce O2 vrátila a přes Eshop si zakoupila, za plnou cenu, set to box nový. Toto se odehrálo tak půl roku před přepisem na mou osobu. Takže já jsem služby přebrala a měla set to box i wifi router ve svém vlastnictví. Nyní jsem k 20.4 ukončila všechny služby s O2, v důsledku nesmyslně rostoucí ceny a nyní mě neustále firma O2 obtěžuje a atakuje, abych jim vrátila pronajatý set to box. Nemám jim cokoliv vracet, vše jsem firmě O2 opakovaně vysvětlovala, nicméně mě i přesto opět kontaktovala s tím, že jsem já údajně nevrátila rozbitý set to box. Snažila jsem se jim to vysvětlit, že rozbitý vracela bývalá uživatelka a já pouze používám nový set to box, který byl za plnou cenu zakoupen a není firmou O2 pronajímám.Vůbec nikdo z O2 na to nereaguje a pořád se dožadují navrácení set to boxu, na který nemají nárok.
Set to box O2 SN: TFIPNA0202882513
Důkladné prošetření výše uvedené skutečnosti firmou O2, dohledání informací z historie vrácení set to boxu a zakoupení nového - za plnou cenu, bývalou uživatelkou, která služeb O2 využívala před přepisem, dne 17.9.2015, na mou osobu a ukončení obtěžování mé osoby.
|
Tweet |
Byla-li smlouva postoupena, převzala spotřebitelka všechna práva a povinnosti od postupitelky (bylo-li ujednáno, že přebírá celou smlouvu). Zakoupila-li postupitelka věc do svého vlastnictví, bude novým vlastníkem spotřebitelka, pokud součástí postoupení smlouvy byl i převod vlastnictví k tomuto přístroji. Je-li vlastníkem společnost, může žádat vrácení přístroje. Měla by ale své vlastnictví prokázat nebo doložit jiný právní důvod (smlouva o nájmu movité věci, ve které by tato věc měla být konkretizována). Bude tedy záležet, kdo je vlastníkem věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.