Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10719Ukončení dodávky zboží náhradní břity Good Shave

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2016, před 9 lety

Beáta Zavadilová

Znění stížnosti

Dobrý den..Chtěla bych Vás tímto informovat o ukončení posílání nahradních břitů Good Shave. Mám dostatečnou zásobu a proto další zásilku ruším!! Moje zákaznické číslo je 88388. Píši na tyto stránky, protože nemáte uvedenou žádnou kontaktní adresu - snad záměrně..


Požadované řešení

Žádám Vás tímto za ukončení dodávky náhradních břitů Good shave.
Nepřeji si další zásilku, kterou můžu podle přiloženého dokladu zrušit ke dni 17.5.2016
Děkuji za pochopení Beáta Zavadilová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2016 16:53, před 9 lety

Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitelky pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně žádám o vymazání veškerých osobních údajů z Vaší databáze."

Doporučujeme spotřebitelce, aby společnost kontaktovala na následující adresu: Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2. Veškeré písemnosti doporučujeme si okopírovat pro svoji potřebu a zasílat jako doporučený dopis s dodejkou, z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitelka může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2016 16:37, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.