Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červnu 2011 telefonicky nahlášena závada na čidle venkovní teploty.
29.3.2012 jsme telefonicky reklamovali a SMSkou doplňovali údaje.
31.8.2012 přes kontaktní formulář na webu jsme opakovali hlášení závady a dostali potvrzení mailem:
Závada: venkovní čidlo často ukazuje nesprávně vyšší teplotu. Závadu jsem poprvé hlásil v červnu 2011. Podruhé jsem hlásil závadu 29.3.2012 a SMSkou doplňoval údaje B6MC02-TC3.3 a VC:8031 na tlf. 733 734 742. Zatím nikdo nepřijel.
Následovaly další telefonáty, maily a SMS kde byly dodatečně nahlášeny závady:
- kapající potrubí
- žádost o kontrolu nemrznoucí směsi, která se už 4 roky dotlakovává pitnou vodou.
Podle bodu VII.8. se zhotovitel zavazuje přijet na místo instalace do 24 hodin od nahlášení poruchy a k jejímu neprodlenému odstranění.
Tepelné čerpadlo BAX 11D vč. akumulační nádrže, boileru, regulace
Neprodlená oprava čidla, kapajícího potrubí, kontrola a případné doplnění nemrznoucí směsi.
|
Tweet |
Pro záruční lhůtu nad rámec zákonem dané obligatorní dvouleté hůty platí primárně podmínky ujednané ve smlouvě. Jestliže však něco smluvními stranami upraveno není, konkrétně například sankce za včasné nevyřízení reklamace, použije se podpůrně zákonná úprava. Ta stanoví, že pokud prodejce reklamaci nevyřidí, má spotřebitel stejné nároky jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu (§19 zákona o ochraně spotřebitele ve spojení s §622 odst. občanského zákoníku).
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.