Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 28.4.2016 jsem si objednala zboží na internetových stránkách www.schollvelvetsmooth-nejvyhodneji.cz a obdržela jsem následující e-mail:
----Tohle je automaticky generovaný e-mail, prosím neodpovídejte na něj----
Dobrý den pane/í Lhotská.
Děkujeme Vám za uskutečnění objednávky č. 2408329913 ,kterou jsme v pořádku přijali ke zpracování.
Jakmile bude celá Vaše objednávka připravena, zašleme Vám zprávu o jejím odeslání.
Souhrn položek Vaší objednávky:
Název položky Cena položky Množství v ks Součet
Velvet smooth 399 Kč 2 798 Kč
Náhradní válečky 2ks 149 Kč 1 149 Kč
Kuriérní služba GLS 79 Kč 1 79 Kč
Bankovní převod 0 Kč 1 0 Kč
Výslední cena objednávky 1026 Kč
Zvolili jste si platbu bankovním převodem, platbu prosím zašlete na číslo účtu:3975475309/0800.Jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky:2408329913.Účet je vedený v bance:Česká spořitelna,IBAN:CZ15 0800 0000 0039 7547 5309,SWIFT/BIC:GIBA CZ PX.Objednávku Vam zašleme po přijetí platby.
V případě dotazů k objednávce či její změny využijte e-mailový kontakt: infocz@officialdistribution.eu
Přejeme hezký den
Tým: schollvelvetsmooth-nejvyhodneji.cz
--------------------------------------------------------------
Ihned po objednání jsem zboží zaplatila. Zboží jsem do dnešního dne neobdržela. Na uvedený e-mail jsem psala dotaz, kdy zboží obdržím, odpověď jsem neobdržela. Na Vašich stránkách jsem našla podobné stížnosti na tuto firmu a došlo mi, že jsem naletěla, bohužel pozdě.
Přímo na stránkách www.schollvelvetsmooth-nejvyhodneji.cz uvádí IČO firmy 2207636 - nikde jsem ho nedohledala a jsou tam i obchodní podmínky kde je uvedeno sídlo firmy Hong Kong. Má cenu odesílat na sídlo firmy odstoupení od smlouvy? Poraďte mi prosím jak situaci řešit.
Scholl velvet smooth
Zřejmě se jedná o padělek, chci tedy vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, což lze při použití české internetové domény předpokládat, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jelikož zboží nedodal, může spotřebitel prodejce upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout mu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky.
Stejně tak může spotřebitel od smlouvy odstoupit rovnou (bez vyzvání prodávajícího či poskytování dalších lhůt), pokud smlouvu uzavřel jako spotřebitel přes internet. Tento nárok vychází z 1829 odst. 1 občanského zákoníku. Bude-li tento paragraf vykládán v souladu s evropskou směrnicí, potom má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy nejen do 14 dnů od převzetí věcí, ale ještě před jejím převzetím.
Doporučujeme tedy zaslat společnosti na její adresu písemný dopis doporučeně a s dodejkou (v daném případě zahraničního subjektu doporučujeme však spíše elektronicky prostřednictvím internetového formuláře na stránkách e-shopu, kdy si předem zkopíruje spotřebitel odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí), v němž odstoupí od kupní smlouvy uzavřené přes internet podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Prodávající má povinnost vrátit spotřebiteli peníze do 14 dnů od odstoupení. Neučiní-li to, bude nutné podat k civilnímu soudu žalobu na plnění.
Lze také uvažovat o tom, že podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží. Mohl by tím naplnit znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Pokud tedy společnost nevrátí peníze do 14 dnů od odstoupení, je možné podat trestní oznámení. Úkolem Policie ČR je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Pokud by dospěla k závěru, že zde je podezření ze spáchání trestného činu, bylo by vhodné, aby spotřebitel si v rámci trestního řízení u soudu nárokoval uhrazení zaplacené částky. Je úlohou orgánů činných v trestním řízení prokázat obžalovanému spáchání trestného činu. Když však Policie trestní oznámení odmítne, bude nezbytné se obrátit na civilní soud se žalobou. Ještě před podáním civilní žaloby se zasílá předžalobní výzva.
Dobrý den,
zásilka byla doručena 25.5.2016.
Omlouváme se za zpoždění.
Dobrý den, zásilku jsem obdržela, ale jedná se o zřejmé nefunkční padělky. Firma mi sdělila, že si pro balíček přijede kurýr, zásilku převezme a následně mi budou vrácené peníze na účet. Nemám však ve firmu již důvěru a bojím se dát balíček z ruky, nebudu mít pak ani peníze, ani zboží.
Jsou-li při prodeji zboží spotřebitelům nabízeny padělané věci, jedná se o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.