Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes jsem obdržel stvrzenku jako upomínku o nezaplacení tohoto zboží ale nic jsem od této firmy neobdržel nevím co s tím na telefoní číslo na ktere jsem volal mi to nikdo nezvedal poradte co stím mám dělat. Děkuji Julius Astaloš
holící hlavice
zrušení dobírek
|
Tweet |
Uzavřel-li spotřebitel kupní smlouvu (mohla být nevědomky uzavřena telefonicky), je spotřebitel vázán právy a povinnostmi plynoucími ze smlouvy. Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.
Pokud spotřebiteli prozatím žádné zboží nedošlo, neobdržel ani fakturu, nemusí ještě nic platit. Upomínky společnosti Westerfield tedy lze prozatím ignorovat.
V okamžiku, kdy by holicí strojek dodatečně došel, může spotřebitel do 14 dnů od jeho převzetí odstoupit od smlouvy, na základě § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Pokud by chtěl mít spotřebitel jistotu, aby další upomínky nechodily, doporučujeme zaslat na adresu společnosti Westerfield doporučeně s dodejkou odstoupení od kupní smlouvy před dodáním zboží s tím, že zboží ještě nedorazilo a spotřebitel se rozhodl v předstihu od smlouvy odstoupit. V něm je třeba uvést, že spotřebitel nemá zájem na nové dodání holicího strojku ani o další nabídky z jejich strany a že odmítá cokoli hradit, protože odstoupením se smlouva ruší od počátku. Česká adresa, na kterou lze odstoupení zaslat, je Westerfield International A. G., P. O. Box 18, 120 00 Praha 2.
Odstoupení od smlouvy ještě před dodáním zboží je postup, který umožňuje směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, která dovoluje v bodě 40 odstoupit od smlouvy i před převzetím zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.