Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10731Holící strojek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2016, před 9 lety

Erika Prokesová

Znění stížnosti

Dne 15.3. jsem obdržela balíček s holícím strojkem. Nic jsem si neobjenala. Ješte téhož jsem poslala balíček doporučeně na adresu Westerfield Ind.AC POBOX 18 Praha. Napsala nic jsem si neobjednala a nic neobjednávám. Dnes 6.5. jsem dostala upomínku s poplatkem za prodlení.Ptám se za co mám platit, kdyz nic nemám naopak jsem investovala já do vrácení balíčku který jsem si neobjednala. Děkuji s pozdravem Erika


Požadované řešení

Neposílat mi složenky o zaplacení něčeho co nemám a ani co jsem si neobjednala děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2016 10:23, před 9 lety

Smlouvu lze uzavřít i ústně po telefonu. Pokud spotřebitel v telefonickém hovoru odsouhlasí společnosti zaslání balíčku zdarma spolu s dalšími informacemi od podnikatele, uzavírá tím kupní smlouvu po telefonu (společnost si proběhlý hovor nahrává a má o něm záznam). Na trvání smlouvy pak nemá vliv, zda balíček spotřebitel rozbalí nebo ne, smlouva trvá dál, dokud ji jedna ze stran (nebo obě) nějakým způsobem neukončí. Proto, aby byla smlouva zrušena, je zapotřebí jasně projevit svou vůli od smlouvy odstoupit.

Pokud balíček přijde, doporučujeme jej poslat zpátky na adresu pražského p.o. boxu společnosti Westerfield. Současně s balíčkem zaslat i odstoupení od smlouvy. Doporučujeme do odstoupení od smlouvy doplnit výslovně i zrušení zasílání všech ostatních zásilek (tj. placených břitů, které mají po zaslání balíčku "zdarma" pravidelně chodit). Kopii dopisu i doklad o zaslání je nutné si pečlivě uschovat.

Obdržený balíček spolu s dopisem, je třeba zaslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, doporučeně s dodejkou. Spotřebiteli by měly zůstat originální dokumenty z balíčku, kopie dopisu s odstoupením a lístky od pošty. Tím bude mít důkaz, že od smlouvy odstoupil a smlouva je zrušená.

Pokud by se stalo, že i po odstoupení od smlouvy přijde další balíček, stačí pouze okopírovat svůj výtisk odstoupení, který má spotřebitel doma, a odeslat ho opět spolu s balíčkem na výše uvedenou adresu spolu s průvodním dopisem, v němž uvede, že již platně odstoupil a další balíčky budou už pouze neobjednaným plněním.

Co se týče neobjednaného plnění, to upravuje ustanovení § 1838 zákona č. 89/2012 Sb. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Nicméně zde záleží skutečně na tom, co přesně zaznělo v telefonickém hovoru. Zda si skutečně spotřebitel dané plnění neobjednal tím, že souhlasil s jeho zasláním.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 20:24, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.