Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
2.5.2016 jsem zakoupil a sestavil novy pocitac. Pocitac po zapnuti 5x pipnul a resetnul se. Po chvili zkoumani jsem objevil zavadu na patici procesoru, kde byl ohnuty jeden pin. Viz obrazek http://zet-soft.cz/ohnuty_pin.jpg
Vyjadreni technika: zamítnutá reklamace - z důvodu mechanického poškození, které bylo způsobeno neodbornou montáží. Deska je viditelne montovana. Na vraceni desky,se muzete zkusit domluvit na nasem obchodnim oddeleni.
S timto vyjadrenim nesouhlasim. Jsem IT-kem 15 let, a je naprosto nerealne pri montazi ohnout v tomto pralese pinu jeden jediny pin.
Navic jakekoliv sahani do patice pri montazi (ke kteremu hlavne neni duvod, coz potvrdi kazdy kdo aspon jednou pocitac sestavoval) je vyloucen.
Podle meho nazoru chyba z montaze nebo mi prodali pouzite zbozi z jine reklamace. Coz se mi kdysi uz stalo (viz moje uspesna reklmamace 15.07.2009 viz. https://www.czc.cz/canon-powershot-sx200-is-modra/63381/produkt/6qhsc75p3mhj3817j6f9nr56ad/diskuse
Jak v tomto pripade postupovat ? Chapu, ze je to samozrejme nazor proti nazoru.
S pozdravem
Radek Brettschneider
MB Gigabyte Z170-D3H - SN154400062729
vymena
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Brettschneider.
Je nám líto, ale vaše reklamace nebyla oprávněná. Základní deska je mechanicky poškozená a na toto poškození se záruka nevztahuje. Desku jste obdržel úplně novou , SN jsem ověřil jak u nás v systému tak u dodavatele. Jako IT-technik jistě víte, že poškozené komponenty se nesmí montovat - kvůli možnému poškození všech zapojených komponent. Deska nese známky montáže, tedy desku nikdo nezkontroloval a neodborně komponenty smontoval.
Je v podstatě nemožné aby deska měla ohnutý pin z výroby, patice jsou strojově kontrolovány na výstupní kontrole a patice je přikryta krytkou.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Hodnocení:
Komentář: Dobry den
Dekuji za odpoved, kterou jsem po predchozich par dnech stravenych hledanim informaci o CZC zcela ocekaval.
Vyhledal jsem si recenze na CZC a zjistil jsem, ze za posledni 2 roky to slo s Vami opravdu hodne dolu.
Prebalovani vraceneho zbozi ktere lidi muzou vratit do 14 dnu a vydavani ho za nove, tabulkove ci nesmyslne vyjadreni techniku na reklamacich a drtiva vetsina se stala za posledni 2 roky.
Ja se k nim tedy pridam, svoji zkusenost samozrejme budu predavat dal a vybalovani zbozi z CZC si asi budu natacet na kameru a budete me mit na reklamaci ikdyby byl jen ohnuty list u manualu.
Ano, abych Vam uplne nekrivdil, uznavam ze hlavni chyba byla na me strane, protoze prestoze deska byla zabalena divne tak ja to nemel ignorovat (jako tolikrat u jineho zbozi predtim) a take jsem mel rozhodne patici procesoru zkontrolovat. To ze jste SN nenasel u dodavatele je jasne, ta deska byla podle me vracena od zakaznika (nebo Vaseho zamestnance), a to ze jste ji nenasel v Vasem systemu neznamena uz vubec nic, databaze neni zadny dukaz kdyz se da upravit jedinym SQL prikazem.
Dekuji tedy za lekci, poucil jsem se a jsem rad, ze se jednalo o desku za 3000 a ne nejakou drahou.
Timto tedy tuto stiznost uzaviram.
S pozdravem
Radek Brettschneider