Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,dne 7.5. jsem zakoupila v Lidlu v Týně nad Vltavou 2,5 kg pytel hranolek.Po otevřeni jsem zjistila,že celý pytel obsahuje hranolky dlouhé maximálně 2 cm.Nebylo to,že by byly polámané,ale vypadalo to,že někdo vymetl mašinu.Už se mi to stalo jednou,ale říkala jsem si,že se to prostě občas stane.Ale po druhé už je to dost divné.Mohu poskytnou i foto.
Harvest Basket Pommes Frites 2,5 kg.
Jediné řešení je kontaktovat výrobce a vyřešit to s tím.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (hranolky) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, popřípadě se obrátit na zákaznickou linku společnosti.
Vážená paní Novotná,
děkujeme Vám za upozornění. Rádi bychom celou záležitost prověřili, můžete nám tedy zaslat na e-mail socialmedia@lidl.cz fotografii a číslo šarže?
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.