Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#10744Délka hranolek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2016, před 9 lety

Lucie Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 7.5. jsem zakoupila v Lidlu v Týně nad Vltavou 2,5 kg pytel hranolek.Po otevřeni jsem zjistila,že celý pytel obsahuje hranolky dlouhé maximálně 2 cm.Nebylo to,že by byly polámané,ale vypadalo to,že někdo vymetl mašinu.Už se mi to stalo jednou,ale říkala jsem si,že se to prostě občas stane.Ale po druhé už je to dost divné.Mohu poskytnou i foto.


Produkt

Harvest Basket Pommes Frites 2,5 kg.


Požadované řešení

Jediné řešení je kontaktovat výrobce a vyřešit to s tím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2016 11:49, před 9 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (hranolky) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, popřípadě se obrátit na zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2016 12:52, před 9 lety

Vážená paní Novotná,

děkujeme Vám za upozornění. Rádi bychom celou záležitost prověřili, můžete nám tedy zaslat na e-mail socialmedia@lidl.cz fotografii a číslo šarže?

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2016 09:46, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2016 21:55, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.