Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#10746Nekalé praktiky BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2016, před 9 lety

Helena Hofmannová

Znění stížnosti

Nedopatřením jsem podepsala smlouvy k mým 14 pronajatým bytům v Praze (které se souhlasem jejich majitelů dále podnajímám) u BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. Od těchto smluv chci odstoupit pro podvod (už je po zákonném termínu na odstoupení). Podvod podle mého názoru spočíval v tom, že se mi vnutil do bytu a za Bohemia Energy jako zástupce prezentoval jiný člověk, než který byl ve smlouvě jako zprostředkovatel a záměrně mi dal podepsat tablet (resp. elektronickou smlouvu na tabletu) tak, abych si nevšimla, že se podepisuji k jinému zástupci. Důkaz k tomu mám, protože jsem si zkopírovala jeho občanský průkaz i průkazku od Bohemia Energy. Ve smlouvách s Bohemia Energy je však uveden zástupce jiný. Navíc tento člověk po mně chtěl bez dokladu 3 000 Kč prý kvůli tomu, že s těmi 3 000 Kč vyřídí přechod od současného dodavatele ihned bez sankcí. Nakonec jsem ty 3 000 Kč od zprostředkovatele vymohla zpět tak, že mi je vložil na účet s uvedením svého jména. Bohemia Energy na můj dopis o odstoupení reagovala tak, že mi neodpověděla, ale pokusila se vybrat z mého účtu 217.800 Kč jako sankci za odstoupení od smlouvy – toto mi sdělila moje banka. Mám šanci se BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. zbavit, aniž bych utrpěla škodu? PhDr. Helena Hofmannová – praha@konys.cz, 721 621 333, www.konys.cz.


Produkt

Nekalé praktiky BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.


Požadované řešení

Mám šanci se BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. zbavit, aniž bych utrpěla škodu? PhDr. Helena Hofmannová – praha@konys.cz, 721 621 333, www.konys.cz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 14:23, před 9 lety

Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost smlouvy, pokud by byla uvedena druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Z popisu stížnosti však nevyplývá, že by tomu tak bylo, neboť mylný údaj se týkal pouze zprostředkovatele smlouvy, nikoliv smlouvy samotné. Něco jiného by však bylo, pokud by zprostředkovatel sdělil spotřebitelce úmyslně nesprávné údaje vztahující se k samotnému závazku mezi spotřebitelkou a společností.

Pokud dodávky nebyly ještě zahájeny nebo již byly zahájeny, ale neuplynula 15 denní lhůta, má spotřebitelka právo smlouvu bezplatně vypovědět. Výpovědní doba v takovém případě činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2016 15:07, před 8 lety

Dobrý den, paní Hoffmannová,

je mi velice líto, ale podle dostupných informací se nepodařilo dohledat Váš zákaznický účet v informačním sytému dodavatele.

Prosím o doplnění některého z identifikačních údajů, aby bylo možné uvedený požadavek ověřit.

Děkuji za pochopení a spolupráci.

S pozdravem

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 11:03, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2016 10:27, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.