Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nedopatřením jsem podepsala smlouvy k mým 14 pronajatým bytům v Praze (které se souhlasem jejich majitelů dále podnajímám) u BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. Od těchto smluv chci odstoupit pro podvod (už je po zákonném termínu na odstoupení). Podvod podle mého názoru spočíval v tom, že se mi vnutil do bytu a za Bohemia Energy jako zástupce prezentoval jiný člověk, než který byl ve smlouvě jako zprostředkovatel a záměrně mi dal podepsat tablet (resp. elektronickou smlouvu na tabletu) tak, abych si nevšimla, že se podepisuji k jinému zástupci. Důkaz k tomu mám, protože jsem si zkopírovala jeho občanský průkaz i průkazku od Bohemia Energy. Ve smlouvách s Bohemia Energy je však uveden zástupce jiný. Navíc tento člověk po mně chtěl bez dokladu 3 000 Kč prý kvůli tomu, že s těmi 3 000 Kč vyřídí přechod od současného dodavatele ihned bez sankcí. Nakonec jsem ty 3 000 Kč od zprostředkovatele vymohla zpět tak, že mi je vložil na účet s uvedením svého jména. Bohemia Energy na můj dopis o odstoupení reagovala tak, že mi neodpověděla, ale pokusila se vybrat z mého účtu 217.800 Kč jako sankci za odstoupení od smlouvy – toto mi sdělila moje banka. Mám šanci se BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. zbavit, aniž bych utrpěla škodu? PhDr. Helena Hofmannová – praha@konys.cz, 721 621 333, www.konys.cz.
Nekalé praktiky BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.
Mám šanci se BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. zbavit, aniž bych utrpěla škodu? PhDr. Helena Hofmannová – praha@konys.cz, 721 621 333, www.konys.cz.
|
Tweet |
Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost smlouvy, pokud by byla uvedena druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Z popisu stížnosti však nevyplývá, že by tomu tak bylo, neboť mylný údaj se týkal pouze zprostředkovatele smlouvy, nikoliv smlouvy samotné. Něco jiného by však bylo, pokud by zprostředkovatel sdělil spotřebitelce úmyslně nesprávné údaje vztahující se k samotnému závazku mezi spotřebitelkou a společností.
Pokud dodávky nebyly ještě zahájeny nebo již byly zahájeny, ale neuplynula 15 denní lhůta, má spotřebitelka právo smlouvu bezplatně vypovědět. Výpovědní doba v takovém případě činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi.
Dobrý den, paní Hoffmannová,
je mi velice líto, ale podle dostupných informací se nepodařilo dohledat Váš zákaznický účet v informačním sytému dodavatele.
Prosím o doplnění některého z identifikačních údajů, aby bylo možné uvedený požadavek ověřit.
Děkuji za pochopení a spolupráci.
S pozdravem
Monika Schneiderová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.