Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, zakoupil jsem telefon v obchodě Alza.cz i s pojištěním proti krádeži a rozbití telefonu a po 3 týdnech používání jsem telefon reklamoval, ze dvou důvodů. Zaprvé jsem měl časté výpadky signálu, už od prvního zapnutí (podle mě záruční oprava) a také mi lehce prasklo zadní sklo telefonu. Doufal jsem, že uplatním pojištění, tak jsem nahlásil pojistnou událost a odevzdal telefon do opravy. Po 4 týdnech bez telefonu jsem zavolal do Alzy a tam mi paní řekla, že telefon je v Samsung servisu a už odsouhlasily opravu, a dají vědět, až to bude hotové. Týden na to mi Alza napsala, že telefon je neopravitelný a dávají mi dobropis. Tímto řešením zaniká pojištění (za 4 500 Kč) a platím spoluúčast (2 500 Kč), takže 3 týdny používání telefonu mě stálo 7 000 Kč. Teď se domáhám z pojišťovnou i s Alzou řešení, protože to co mi nabídli se mi rozhodně nelíbí. Už jsem se odvolala u pojišťovny, ale stále stejná situace: Likvidátor rozhodl o nefunkčnosti zařízení a vyřízeno dobropisem. Nechápu proč mi pojišťovna nemůže sklo telefonu nechat opravit nebo vyměnit telefon za nový, když telefon byl skoro nový. Děkuji za odpověď, Dubský
Samsung Galaxy S7 Edge
Chtěl bych telefon opravit nebo vyměnit za nový.
|
Tweet |
Konkrétní nárok se řídí uzavřenou pojistnou smlouvou nebo k tomu připojenými pojistnými podmínkami. V případě, že je v pojistné smlouvě nebo v pojistných podmínkách uvedena výměna zboží, tak se má jednat o zboží stejného typu a nové. To platí samozřejmě také v případě, že je výslovně stanoveno v pojistné smlouvě nebo v pojistných podmínkách, že se má jednat o zboží nové.
Pro kupujícího platí ustanovení obchodních podmínek účinné v době uzavření smlouvy.
Dle aktuálních pojistných podmínek na https://www.alza.cz/pojisteni-proti-rozbiti-a-kradezi je postup následující:
Vznikne-li pojištěnému nárok na pojistné plnění a nejedná-li se o odcizení, pojistitel po náležitém zhodnocení rozsahu poškození Věci nefunkční Věc opraví anebo její opravu autorizovaným servisním místem zajistí, a opravenou Věc následně, po zaplacení spoluúčasti, předá zpět pojištěnému
anebo není-li oprava Věci možná (např. z důvodu úplného zničení Věci nebo z jiného obdobného důvodu) anebo by její oprava byla neúčelná, zajistí výměnu Věci a následně po zaplacení Spoluúčasti, Náhradní Věc pojištěnému řádně předá; Pojištění předáním Náhradní Věci bez dalšího zaniká, na Náhradní Věc se již nevztahuje;
anebo není-li oprava Věci možná (např. z důvodu úplného zničení Věci nebo z jiného obdobného důvodu) anebo by její oprava byla neúčelná, a nelze-li Věc vyměnit (není možné
nabídnout pojištěnému Věc, jejíž vlastnosti/parametry by odpovídaly poškozené Věci), pojištěnému vyplatí pojistné plnění odpovídající výši časové ceny Věci snížené o Spoluúčast ve výši 10 % z kupní ceny Věci. Pojistné plnění bude pojištěnému uhrazeno převodem na bankovní účet dle jeho pokynů, příp. bude poskytnut dobropis. Pojištění tímto bez dalšího zaniká.
Vážený pane Dubský,
mrzí mě vzniklé nedorozumění. Jak jsme Vás již 8.5.2016 emailem informovali, Vaše pojistná událost byla vyřízená opravou a telefon na Vás čeká opraven na výdeji v rámci našeho Showroomu v Holešovicích.
Maximálně jsme se snažili vyjednat pro Vás s pojišťovnou způsob vyřízení, který Vám vyhovoval, ačkoliv standardně o způsobu vyřízení rozhoduje výlučně likvidátor pojišťovny.
Věřím, že se vše nakonec podařilo dořešit k Vaší spokojenosti, nyní stačí telefon vyzvednout.
Přeji Vám pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení: