Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě nabídky ČMO jsem si objednal jednu minci za 129 Kč. Ta mi přišla i s další mincí v ceně cca 1000Kč Toto jsem zaplatil a přišla mi další mince za 1029Kč. To jsem již neuhradil a po konzultaci s dTestem jsem zaslal ČMO dopor. dopis, že zboží jsem neobjednal a že je u mně k dispozici a mohou si jej vyzvednou s žádostí o vyřazení z databáze. V dopise mi ČMO potvrdil vyřazení z databáze, ale přesto mi přišlo několik "výhodných nabídek". Potom další upomínka s penále,na který jsem odpověděl, že uvedené zboží jsem si neobjednal a je u mně k vyzvednutí a potom dopis s upozorněním, že pohledávka bude předána vymahačské firmě a dnes dopis z fy Alektum Inkasso s.r., Vinohradská 2396/184, Praha 3, předmět pohledávky neuhrazená faktura za objednané zboží,s navýšením částky o 615, Kč.
Jedná se o pozlacenou ražbu bankovky 100 Kč
Zrušení vymáhání platby
|
Tweet |
Pokud je plněno bez objednávky dle § 53 odst. 9 občanského zákoníku není spotřebitel povinen zboží vracet ani o jeho obdržení společnost informovat. Společnost není v takovém případě oprávněna žádat platbu za neobjednané zboží.
Společnost Český mincovní obchod nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: