Společnost


WEDA consulting s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10758Nedodané zboží, bez komunikace, bez vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2016, před 9 lety

Lucie Bártová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 17.2.2016 jsem v internetovém obchodě teatreeoil.eu objednala a následně hned zaplatila zboží za 556,-. Na email mi přišlo potvrzení obejdnávky a to byla jediná zpětná vazba od obchodu. Poslala jsem email, zprávu na facebookovou stránku a zanechala vzkaz přímo na jejich webu, ale bez odezvy. Nikdo se mnou nekomunikoval, což u internetové prodejny vážně nechápu. Žádám jen nápravu situace, nikdo nechce peníze jen tak "vyhazovat oknem."
Děkuji.
L. Bártová


Produkt

Teasol – přípravek na opary, TTO Gel, Nehtový regenerátor, Akneroll, Astrid Balzám na rty Tea Tree Oil, Krém na ruce Lonea Tea Tree Oil, Semena - kajeput střídavolistý - 30 ks, Přírodní Tea Tree mýdlo 100g,


Požadované řešení

Požaduji dodání zboží. Pokud to z jakéhokoliv důvodu není možné, potom žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2016 11:20, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (WEDA consulting s.r.o., Praha-Zbraslav, Zbraslav, Neumannova 1453/28). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2016 16:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.