Společnost


Tchibo Praha, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1076Nedoresena reklamace a neopravnene zadrzovani penez

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

V. Trpakova

Znění stížnosti

Neopravnene zadrzovani 4490,- za nespravne dodane zbozi v casove delce 15 mes. Firma neustale po me chce dokladat ruzne veci, ktere jsem jasne poslala mailem.Telefonicky jsem pouze provolala spoustu penez a piseme firma reaguje nejdrive po tydnu.Penize stale nemam i kdyz jsem poslal fakturu za neobdrzene zbozi, podaci listek na poste a vyjadreni posty, ze zasilaka byla dorucena adresatovi a stvrzena podpisem, cestne prohlaseni ... , proste stale nemam penize na ucte a trva to uz 15 mes. Faktura byla vystavena 22.7. 2012 a stale neni doresena !!!
Balik mel obsahovat : Rucni svarecka folii
Stolni lampa led
Kosilky 2 kusy
podlahova hubice na zvirei chlupy
Epilator maly ale misto toho bylo dodano umyvadlo s baterii a sifonem ktere jsme obratem vratila prostrednictvim Ceske posty na udanou adresu Tchiba s.r.o.


Produkt

Faktura c. 1174153500042, faktura mela obsahovat : Dodavka mela obsahovat : Rucni svarecka folii ,Stolni lampa led, , Kosilky 2 kusy podlahova hubice na zvirei chlupy , Epilator maly v celkove hodnote 4490,- , ale bylo misto toho dodano umyvadlo s baterii a sifonem, ktere jsme vratila zpet na jejich firmu.


Požadované řešení

Okamzite vraceni penez !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 13:03, před 11 lety

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku. Dle nám dostupných informací by v tomto případě oprava ani sleva z ceny věci neřešila rozpor s kupní smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 12:17, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.