Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Vážení.
V nabídce notebooku Asus X751LJ-TY007H bílý je uvedeno: "Zakoupením tohoto zboží získáte slevu až 1000 Kč na další nákup"
Notebook jsem si objednal 17.4.a vyzvedl 18.4. Před zakoupením jsem se informoval u prodavače jakým způsobem se sleva uplatňuje. Odpověděl mi, že do 14 dnů obdržím emailem slevové kredity. Jelikož jsem nic neobdržel, znovu jsem navštívil prodejnu, kde mi bylo opět slíbeno, že kredit obdržím během 3 dnů. Dnes je 9.5. opět žádný email, takže jsem pochopil, že se jednalo o druh lživého slibu, pro zvýšení prodeje tohoto sortimentu.
Očekávám vaše vyjádření ohledně slíbeného kreditu.
Objednávka č. 158904086 Notebook byl vyzvednut na prodejně v Olomouci, Wolkerova 22.
Splnit slib slevy pro nákup dalšího zboží.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům slevu na další nákup pokud nakoupí u společnosti určitý typ zboží) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vážený pane Horo,
velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Zprávy se slevovými šeky zasíláme automaticky 14 dnů po uskutečnění nákupu, je možné, že zpráva skončila ve Spamu nebo ve složce s Hromadnými zprávami.
V každém případě jsem Vám kupony na uplatnění slevy zaslala na Vaši emailovou adresu z objednávky a zajistila jsem na nich prodloužení platnosti do konce měsíce června 2016.
Věřím, že nyní již vše proběhne v pořádku.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.