Společnost


LIVE NATION CZECH REPUBLIC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10768Vrácení vstupenek na koncert bez frotmana/zpěváka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2016, před 9 lety

Roman Kotvald

Znění stížnosti

Dobrý den, žádal jsem prodejce vstupenek Ticketpro a pak i pořadatele Live nation o vrácení vstupenek, kvůli změně zpěváka skupiny AC/DC, Briana Johnsona, který je tváří a nepostradatelnou součástí kapely. Bylo mi řečeno, že jsem je již kontaktoval po možném termínu vrácení, ale přičemž jsem od nich nedostal žádnou informaci o zásadní změně daného vystoupení, vstupenky jsem kupoval přes registraci na stránkách ticketpro, kde mám uvedený e-mail a chodí mi na něj reklamní sdělení, ale o změně akce, na kterou jsem přes tuto registraci lístky kupoval, mi žádná zpráva nepřišla. O změně zpěváka jsem se dozvěděl až 4 dny o možném vrácení lístků, ovšem až od známého. Kvůli této skutečnosti a samozřejmě kvůli změně zpěváka, bez kterého je kapela sotva poloviční. S pozdravem, Roman Kotvald.


Produkt

2 lístky na AC/DC na stání 22.5.2016


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2016 11:56, před 9 lety

Podle § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu. Vstupenky spadají pod využití volného času a proto je, i při nákupu přes internet, vrátit nelze.

Právní nárok na výměnu, nebo vrácení peněz by byl pouze za situace, kdyby pořadatel koncertu nedodržel smlouvu ohledně termínu vystoupení nebo deklarovaného obsazení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 12:16, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.