Společnost


GrandVision CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#10772Reklamace slunečních brýlí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2016, před 9 lety

Sona Čepelová Mgr.

Znění stížnosti

V 25.března 2015 zakoupeny v OC Nový Smíchov sluneční brýle Emporio Armani, po týdnu navštívena stejná pobočka s tím, že brýle nesedí- upraveno jakýmsi ohnutím bočnic, poté brýle používány velmi sporadicky, padaly a nedržely. V dubnu 2016 došlo k zlomemí postranice na přechodu plast a kov. Pri reklamaci jsem uvedla, že žádám výměnu brýlí nebo vrácení peněz z důvodu nedůvěry ( obava z opakování poškození- postranice jsou velmi tenké, kov měkký), Oprava : výměna postranice z nových brýlí a následné namontování poškozené postranice na nové brýle - trochu to postŕádá logiku) - brýle nesedí a postranice jsou ohnuté!!!!!! Mám fotodokumentaci, kde jsou vedle sebe moje brýle a nové z nichž byla vzata postranice a je zřetelně vidět pokřivené postranice opravených brýlí. Jednání vedoucí prodejny bylo velmi neprofesionální, neochotné a neodborné.!!!! Dále došlo ke ztrátě kupního dokladu na prodejně, žádala jsem vystavení KOPIE dokladu, vedoucí mne opět zvysoka odbyla. Reklamaci jsem proto nepřebrala!


Produkt

Sluneční brýle Emporio Armani EA 4025 5017/1155 17 140 2N, cena 3824 Kč


Požadované řešení

Žádám o výměnu zboží za jiný model nebo vrácení peněz. U společnosti Grandoptical jsem si koupila brýle vícekrát, ale po této zkušenosti jsem ztratila důvěru a rozhodně tuto prodejnu nikomu nebudu doporučovat, současně se hodlám obrátit na ČOI a svého právního zástupce. Jednání prodejce svědčí o nulové kvalifikaci a také jednáni se zákazníkem je velmi neprofesionální. Jak jsem zjistila na recenzích této firmy, není toto ojedinělé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 12:55, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Spotřebitel je však v každém případě povinen zboží po vyřízené reklamaci převzít, jinak je podnikatel oprávněn účtovat si poplatek za jeho skladování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 18:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.