Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dle návodu v časopise Můj kousek štěstí č.19/2016 jsem poslal SMS s vyluštěnou tajenkou přesně dle info v časopise ,na č. 9001009,ale bylo mi sděleno,že požadovaná služba nebyla nalezena.
Je snad nějaká chyba?
děkuji za odpověď
Krahulec Miroslav t.č.736 126074
Odpověď.
|
Tweet |
Pokud nebyla zaplacená služba poskytnuta, je vhodné, aby spotřebitel službu reklamoval. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Dobry den,
vase SMS zaslana dne: 2016-05-09 18:36:21 ve zneni: SMS MKS 19 5 C NEJSOUVSEMLIDEMUPLNESYMPATICKE ... byla zaslana ve spatnem zneni, proto system sluzbu nerozeznal a zaslal vam informacni SMS: Litujeme, ale pozadovana sluzba nebyla nalezena. Kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net
V informacni SMS byl zaslan kontakt na nasi emailovou infolinku, kde se vam bude venovat nas pracovnik a chybne zaslana SMS muze byt z nasi strany opravena. Na tomto emailu jste nas do dnes nekontaktoval.
S pozdravem
Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660, F: +420 226 201 665
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: