Společnost


Airtoy a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#10773Nepřijatá SMS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2016, před 9 lety

Miroslav Keahulec

Znění stížnosti

Dle návodu v časopise Můj kousek štěstí č.19/2016 jsem poslal SMS s vyluštěnou tajenkou přesně dle info v časopise ,na č. 9001009,ale bylo mi sděleno,že požadovaná služba nebyla nalezena.
Je snad nějaká chyba?
děkuji za odpověď
Krahulec Miroslav t.č.736 126074


Požadované řešení

Odpověď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 15:42, před 9 lety

Pokud nebyla zaplacená služba poskytnuta, je vhodné, aby spotřebitel službu reklamoval. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2016 14:18, před 9 lety

Dobry den,
vase SMS zaslana dne: 2016-05-09 18:36:21 ve zneni: SMS MKS 19 5 C NEJSOUVSEMLIDEMUPLNESYMPATICKE ... byla zaslana ve spatnem zneni, proto system sluzbu nerozeznal a zaslal vam informacni SMS: Litujeme, ale pozadovana sluzba nebyla nalezena. Kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net

V informacni SMS byl zaslan kontakt na nasi emailovou infolinku, kde se vam bude venovat nas pracovnik a chybne zaslana SMS muze byt z nasi strany opravena. Na tomto emailu jste nas do dnes nekontaktoval.

S pozdravem

Airtoy a.s.
Politickych veznu 21, 110 00 Praha 1, www.airtoy.cz
Infolinka Po-Pá, 9:00 - 17:00 hod.: 602 777 555
T: +420 226 201 660, F: +420 226 201 665

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 10:48, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.6.2016 10:53, před 9 lety


Miroslav Keahulec

Hodnocení: