Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#10774Odmítnutí proplacení tvrzeného skla po reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2016, před 9 lety

Petr Soják

Znění stížnosti

Dobrý den,
dal jsem telefon k reklamaci, v předávacím protokole je uvedeno, že sem jej předal s fólií(správně tam asi měl zaměstnanec napsat tvrzené sklo).
Nicméně po vyřízení reklamace telefon došel bez tvrzeného skla, zaměstnanec této společnosti mi řekl, že fólii mi bez problému nalepí, ale já tam měl tvrzené sklo. Řekl mi, že jsem toto tvrzené sklo nekoupil u jejich společnosti proto s tím nemůže nic dělat a odmítl mi dát tvrzené sklo na jejich náklady.
Samozřejmě, že mám účtenku i obal od tvrzeného skla.
Co mám dělat? Jde o pouhých 300Kč, ale myslím, že jsem v právu.


Požadované řešení

Proplacení tvrzeného skla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2016 11:06, před 9 lety

Společnost odpovídá za poškození věci během opravy. Kdo převzal od jiného věc, která má být předmětem závazku, nahradí její poškození, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.

Výše uvedené platí pouze za předpokladu, že při podání reklamace na prodejně při sepisování reklamačního protokolu nebylo výslovně uvedeno, že zákazník bere na vědomí, že ochranné sklo či fólii může být nezbytné při provádění opravy odstranit, přičemž společnost není povinna takové sklo či fólii nahradit. Svým podpisem na reklamačním protokolu stvrzuje zákazník, že je s těmito podmínkami seznámen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2016 13:30, před 9 lety

Dobry den,
za vzniknutu situaciu sa ospravedlnujeme a nadobudnutie nespokojnosti zakaznika.
Nas zamestnanec postupoval spravne, nakolko odstranenie dodatocne kupeneho prislusenstva zakaznikom muselo byt odstranenie z dovodu testovania/odstranenia vady a v tomto pripade za dodatcne doplnky/prislusenstvo predajca nezodpoveda, pokial ich aplikovanie/umiestnenie neumozni riadne odstranenie vady.
Rozumieme spotrebitelovi a jeho pohnutkom k nespokojnosti, nakolko mame za to ze si tovar zakupil a dodatocne prislusenstvo k nemu s vierou ze tovar nebude mat vady a prave z tohto dovodu prosime zakaznika p. Petra Sojaka aby sa dostavil na predajnu s mobilnym telefonom, reklamacnym protokolom k danej reklamacii kde doslo k odstraneniu tvrdeneho skla a zjedname ihned na mieste napravu aplikaciou noveho skla na naklady spolocnosti Electro World (v pripade ze sklo nebude ihned dostupne, bude objednane a nasledne nalepene na dany telefon.

dakujem a verim ze nas navrh je pre zakaznika akcpetovatelny a povedie k spokojnosti.

s pozdravom

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.6.2016 21:51, před 9 lety


Petr Soják

Dobrý den,
jelikož reakce ze strany Vaší společnosti byla velmi zdlouhavá, tak jsem si další tvrzené sklo zakoupil právě u Vaší pobočky ve Zlíně na své náklady. Dále naprosto nesouhlasím s praktikami Vašeho servisu (BRITEX s.r.o), když spotřebitel reklamuje fotoaparát a volající špatně slyší, tak mu tato společnost odstraní bezpečností sklo. Ze selského rozumu je úplně jasné, že toto bezpečnostní sklo nemá na tyto vady žádný vliv.

Jinak požaduji tedy proplacení nového tvrzené skla na můj účet, protože Vámi nabízené další bezpečnostní sklo je mi úplně k ničemu, protože jsem si ho už zakoupil.

Jsem schopen Vám veškerou dokumentaci ohledně protokolů naskenovat a poslat na emailovou adresu, kterou mně sdělíte. Samozřejmostí jsou i účtenky od tvrzených skel. Vše mám zadokumentováno :)

Pro vyřešení této situace mne kontaktuje na: petrsojak@seznam.cz případně: 774558778

S pozdravem
Bc. Petr Soják

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2016 19:05, před 9 lety

Dobry den,
Vasu poziadavku povazujte za akceptovanu, prijimite nase ospravedlnenie a kupa noveho skla Vam bude kompenzovana zaslanim danej sumy na cislo Vasho uctu.
tieto financne detaily doriesime emailovou komunikaciou.

dakujem

s pozdravom
Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.6.2016 09:42, před 9 lety


Petr Soják

Hodnocení:

Komentář: Děkuji společnosti DTest, peníze mi dnes byly doručeny na můj bankovní účet.