Společnost


R.B.J. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1078Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Romana Šefčíková

Znění stížnosti

Dne 27.10.2011 moje matka zakoupila triko zn.Replay, které mi o měsíc později darovala k svátku. Triko je na přední části ozdobně štepované. Ozdobné štepování bylo provedeno zřejmě silnější jehlou, která materiál prosekala a po vyprání (přesně dle poučení) štepování pustilo oka.Chtěla jsem triko reklamovat, ale bohužel neměla účtenku. Dne 10.9.2013 matka účtenku našla a já jsem ho ihned reklamovala.Dne 18.9.2013 mi byla reklamace zamítnuta s tím, že triko vykazuje únavu materiálu způsobenou jeho užíváním, nevykazuje známky zhoršené kvality materiálu a změna vlastností trika je způsobená opotřebením. S tím jsem nesouhlasila, protože na triku nejsou vidět žádné známky opotřebení a bylo nošeno opravdu minimálně a to jen krátce po obdržení trika. Použila jsem vzorový formulář z dtestu a triko znovu reklamovala. Večer jsem byla majitelem obchodu telefonicky kontaktována a nevybíravým způsobem požádána, abych si triko vyzvedla a již mu nepsala, neboť není charita, aby mi vracel peníze a dopisoval si se mnou. Věřím, že došlo k nedorozumění a žádám znovu o posouzení.
Děkuji


Produkt

triko Replay


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2013 00:43, před 11 lety

V případě uplatnění reklamace má kupující nárok na odůvodnění zamítnutí dle § 19 odst. 1 zkona o ochraně spotřebitele. Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce vyřídit reklamaci řádně a včas. V tomto případě dle dostupných informací nastala pochybnost, zda se prodejce vadou zabýval řádně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2014 15:11, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem spor řešit prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitelka se dále může svých nároků domáhat soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat dle § 142a občanského soudního řádu předžalobní výzvu obchodníkovi.
V případě zájmu o konzultace dalšího postupu, se může spotřebitelka obrátit na poradenskou linku na telefonním čísle 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.