Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.10.2011 moje matka zakoupila triko zn.Replay, které mi o měsíc později darovala k svátku. Triko je na přední části ozdobně štepované. Ozdobné štepování bylo provedeno zřejmě silnější jehlou, která materiál prosekala a po vyprání (přesně dle poučení) štepování pustilo oka.Chtěla jsem triko reklamovat, ale bohužel neměla účtenku. Dne 10.9.2013 matka účtenku našla a já jsem ho ihned reklamovala.Dne 18.9.2013 mi byla reklamace zamítnuta s tím, že triko vykazuje únavu materiálu způsobenou jeho užíváním, nevykazuje známky zhoršené kvality materiálu a změna vlastností trika je způsobená opotřebením. S tím jsem nesouhlasila, protože na triku nejsou vidět žádné známky opotřebení a bylo nošeno opravdu minimálně a to jen krátce po obdržení trika. Použila jsem vzorový formulář z dtestu a triko znovu reklamovala. Večer jsem byla majitelem obchodu telefonicky kontaktována a nevybíravým způsobem požádána, abych si triko vyzvedla a již mu nepsala, neboť není charita, aby mi vracel peníze a dopisoval si se mnou. Věřím, že došlo k nedorozumění a žádám znovu o posouzení.
Děkuji
triko Replay
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě uplatnění reklamace má kupující nárok na odůvodnění zamítnutí dle § 19 odst. 1 zkona o ochraně spotřebitele. Dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce vyřídit reklamaci řádně a včas. V tomto případě dle dostupných informací nastala pochybnost, zda se prodejce vadou zabýval řádně.
Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem spor řešit prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitelka se dále může svých nároků domáhat soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat dle § 142a občanského soudního řádu předžalobní výzvu obchodníkovi.
V případě zájmu o konzultace dalšího postupu, se může spotřebitelka obrátit na poradenskou linku na telefonním čísle 299149009.