Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#10782Nefungující telefonní přístroj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2016, před 9 lety

Vladimir Musil

Znění stížnosti

Mám telefonní číslo 51522758285. Několik hodin denně nefunguje, třeba zrovna teď.


Produkt

Nemam


Požadované řešení

Navsteva opraváře, snad vymena telefron/
Pred timn telefoniceke avizo/ chodime mimo barak


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 11:26, před 9 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy věc převezme, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. V případě, že tomu tak není, jedná se o vadu.

Má-li věc vady, může spotřebitel žádat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a domáhat se vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

I když většina podnikatelů preferuje hlásit poruchy telefonicky, v případě opakované reklamace vadné služby (věci), kdy předchozí zásahy neodstranily daný problém, doporučujeme řešit reklamaci prokazatelně, tedy písemně nebo alespoň e-mailem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2016 15:01, před 9 lety

Hezký den,

mrzí mne, pokud s naši službou zaznamenáváte potíže, dle vámi uvedeného čísla se mi však nepodařilo dohledat žádnou službu.
Můžete, prosím, zkontrolovat, zda je číslo uvedené správně? Případně mi upřesněte, o jaký identifikační údaj by se mělo jednat.
Pro případný kontakt technika budu potřebovat také nějaké kontaktní číslo - nejlépe mobilní telefon.

Děkuji a jsem s pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2016 09:50, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2016 21:50, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.