Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Mám telefonní číslo 51522758285. Několik hodin denně nefunguje, třeba zrovna teď.
Nemam
Navsteva opraváře, snad vymena telefron/
Pred timn telefoniceke avizo/ chodime mimo barak
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy věc převezme, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. V případě, že tomu tak není, jedná se o vadu.
Má-li věc vady, může spotřebitel žádat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a domáhat se vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
I když většina podnikatelů preferuje hlásit poruchy telefonicky, v případě opakované reklamace vadné služby (věci), kdy předchozí zásahy neodstranily daný problém, doporučujeme řešit reklamaci prokazatelně, tedy písemně nebo alespoň e-mailem.
Hezký den,
mrzí mne, pokud s naši službou zaznamenáváte potíže, dle vámi uvedeného čísla se mi však nepodařilo dohledat žádnou službu.
Můžete, prosím, zkontrolovat, zda je číslo uvedené správně? Případně mi upřesněte, o jaký identifikační údaj by se mělo jednat.
Pro případný kontakt technika budu potřebovat také nějaké kontaktní číslo - nejlépe mobilní telefon.
Děkuji a jsem s pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.