Společnost


Textile House Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10790Neuznaná reklamace na velikost zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2016, před 9 lety

Anna Hasíková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem kraťasy použité II jakosti pro muže XL,vždy sedí.Tento model bohužel neseděl,tak jsem šla hned zpátky a vedoucí prodejny mi sdělila,že reklamace nedělají je to napsáno ve všech kabinkách,kde já nebyla.U pokladny žádné info.Kdybych si to u pokladny přečetla,tak bych to na blint nekupovala,neboť všude jinde s tím není problém vyměnit nesedící zboží.Jde mi o přístup k zákazníkovi,chodím tam často,kdo má pravdu.Maji jiný reklamační řád na II jakost?Vedoucí byla nekompromisní,měla jsem účtenku s časem,chtěla jsem se v klidu vyřešit situaci,vzít i jiné zboží v té hodnotě.Prý to nejde....Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Výměnou za cokoliv v té samé hodnotě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2016 08:42, před 9 lety

Při nákupu v kamenné prodejně, není prodávající povinen přijmout zboží zpět, rozmyslí-li si spotřebitel nákup z jakéhokoliv důvodu. Jinak je tomu při uzavírání spotřebitelských smluv prostřednictvím internetu, telefonu nebo mimo obchodní prostory prodejce. Zde by měl spotřebitel jako kupující obecně nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Při nákupu v kamenné prodejně nemá ze zákona nárok na odstoupení bez uvedení důvodů.

Nad rámec zákonných povinností je však prodejce povinen dodržovat svoje obchodní podmínky. Zavázal-li se ve svých obchodních podmínkách (obdobně také v kupní smlouvě nebo jiným způsobem), že poskytuje garanci vrácení zboží, je povinen tento závazek dodržet. Sám si však může stanovit podmínky, za kterých to učiní. Mezi tyto podmínky může spadat požadavek, aby kupující oblečení nenosil, neodstřihl visačku ani etiketu, doložil originální paragon atd.

Pokud deklarovaná velikost XL neodpovídá skutečnosti a to, že zboží velikostně nesedí je vadou prodejce/výrobce, lze rovněž řešit tak, že zboží bude spotřebitel z tohoto důvodu reklamovat. Prodejce má pak 30 dní na vyřízení reklamace a v této lhůtě by měl dodat správnou velikost, která bude odpovídat označení XL, uzná-li, že reklamace je oprávněná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 12:13, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.