Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Pri prevzeti z opravy poskozene leve strany reklamovanych sluchatek SENCOR v zarucni lhute jsem zjistil poskozeni strany prave. Sluchatka jsem predal obratem zpet k oprave. Za par dni jsem obdrzel sms se sdelenim, ze si mam vyzvednut castku, za nez jsem je poridil. Žel, sluchatka byla za velmi vyhodnou cenu a dnes je koupim za nekolikanasobek (ze 450,- na 2100,- Kč).
Požadoval jsem opravu, nebo sluchatka totožna nebo se "stejnymi ci lepsimi parametry". Na prepazce mi chteli vyhovet a dat mi jina sluchatka s obdobnymi parametry, ale protoze jsem jiz resil celou zalezitost s "oddelenim pece o zakazniky", byla tato transakce zamitnuta s odduvodnenim ze toto odeleni se postavilo proti vyhoveni me zadosti formou zapisu do systemu.
Pozadoval jsem pisemne vysvetleni a navraceni i poskozenych sluchatek, ale byl jsem odmitnut s odduvodnenim, ze mi nebudou davat nahradou sluchatka 4x dražší. Moji zadost o navrat byt poskozenych sluchatek zcela ignoruji jako bych nic nepsal.
Jedna se o uzavrena sluchatka s aktivnim potlacenim hluku.
Nabidli (odd. pece o zakazniky) mi sluchatka bez tohoto systemu odduvodnenim, ze moje jsou draha.
Vse mam pisemne zdokumentovane, ale neni mi to nic platne.
Domnivam se, ze pokud nekdo neco poskodi, musi nahradit produkt plnohodnotne bez ohledu na to, za co jsem si jej poridil. To je ma vyhoda, nikoliv vyhoda prodavajiciho. Nedobrovolne vyvlastneni povazuji za absurdní krádež. O nevyrizene reklamaci ani nepisi.
Rozbil jsi neco, nahrad to plnohodnotne a ne za castku, jez mi vyhovuje.
http://www.sencor.cz/sluchatka/snh-1001-imperial
Plnohodnotna nahrada za poskozene zbozi s omluvou.
|
Tweet |
Bylo-li zboží poškozeno během reklamace, odpovídá za tuto škodu prodejce. Jako poškozený má spotřebitel nárok na náhradu škody na převzaté věci podle § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ze zákona odpovídá za poškození ten, kdo věc převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy, zde tedy prodejce, aby vyřídil reklamaci. Škoda se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Pokud o to poškozený požádá, může být škoda uhrazena v penězích.
Pro účely potvrzení stavu věci v okamžiku předání do reklamace je možné vycházet z předávacího protokolu od prodejce, kde by měl být právě stav věci popsán a jeho případné poškození uvedeno. Případně je možné použít i svědeckou výpověď či jakýkoli jiný způsob doložení stavu telefonu při předání. Spotřebitel by si měl věc při přebírání z reklamace na místě zkontrolovat, neboť prodávající odpovídá za škodu, která byla způsobena během reklamace.
V § 2951 občanského zákoníku je stanoveno, že škoda se primárně nahrazuje uvedením v předešlý stav. Pokud by to spotřebitel požadoval, musí být škoda uhrazena v penězích. Hradí se vždy skutečná škoda. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.
Vážený pane Kirschnere,
prosím, můžete mi napsat číslo dokladu nebo komunikace, které se vztahuje k Vašemu případu? Ráda vše prověřím a udělám, co bude v mých silách, abych vše vyřešila k Vaší spokojenosti.
Předem děkuji a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobrý den opět paní Petrů.
Daňový doklad a záruční list č. 2141941963.
První příjemka z 09.10.2015 č. ASRE15385 417r.
Druhá příjemka z 23.10.2015 č. ASRE15406 693r.
SMS o "Vyřízení reklamace" z 20.11.2015 č. ASR15406693.
Emaily od paní Jiřištové.
21.11.2015 a 20.11.2015
Emaily od Vás:
28.11.2015 a 24.11.2015
Doporučený dopis od pana Lakomého:
29.2.2016.
Jestli je toto Vámi požadované číslo, nevím, jiné jsem nenašel: Dotaz CCT1636885
Na první příjemce je uvedeno, že "nehraje levý kanál" a na druhé je uvedeno, že "nehraje pravý kanál a chrčí při vyšší hlasitosti"s nepravdivým vyjádřením o neprovedené opravě. Jak vidíte, jde pokažddé o jiný kanál. Bohužel Váš technik ze slova "občas vypadává" vytvořil "nehraje" a ze slov "levý kanál opraven, ale je zničený pravý kanál" vytvořil "závada nebyla odstraněna".
Vše máte vysvětlené několikrát v reakcích na výše uvedené emaily.
S pozdravem Jiří Kirschner
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.