Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
26.4.2016 jsem si objednal a zaplatil zbozi s lhutou dodani do 9 dni. Zbozi jsem nedostal, na muj dotaz ohledne stavu nereagujete. A neni to poprve, co se s timhle pristupem u CZC setkavam.
Presne tohle je duvod, proc radeji nakupuji byt i u trochu drazsi konkurence. Zakaznicky servis z minuleho tisicileti...
Saitek Pro Flight Rudder Pedals
Dodani zbozi v co nejkratsim terminu.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Feldeku,
omlouváme se za chybně uvedený termín dodání.
Na Váš e-mail jsme právě reagovali, přesto ale ještě poptáváme u dodavatele přesnou dostupnost. Osobně Vás budu kontaktovat na Váš e-mail nebo telefonicky. Případně se na mě můžete sám obrátit, jsem Vám k dispozici na e-mailu kucerova@czc.cz.
Děkujeme Vám za strpení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.