Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10797Zpožděná dodávka, žádná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2016, před 9 lety

Edward Feldek

Znění stížnosti

Dobry den,

26.4.2016 jsem si objednal a zaplatil zbozi s lhutou dodani do 9 dni. Zbozi jsem nedostal, na muj dotaz ohledne stavu nereagujete. A neni to poprve, co se s timhle pristupem u CZC setkavam.
Presne tohle je duvod, proc radeji nakupuji byt i u trochu drazsi konkurence. Zakaznicky servis z minuleho tisicileti...


Produkt

Saitek Pro Flight Rudder Pedals


Požadované řešení

Dodani zbozi v co nejkratsim terminu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2016 09:45, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2016 14:04, před 9 lety

Dobrý den pane Feldeku,

omlouváme se za chybně uvedený termín dodání.
Na Váš e-mail jsme právě reagovali, přesto ale ještě poptáváme u dodavatele přesnou dostupnost. Osobně Vás budu kontaktovat na Váš e-mail nebo telefonicky. Případně se na mě můžete sám obrátit, jsem Vám k dispozici na e-mailu kucerova@czc.cz.

Děkujeme Vám za strpení.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2016 21:45, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2016 09:27, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.