Společnost


Lukáš Paufošima

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1080Nepřevzetí vráceného zboží v 14-ti denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Jan Ferfecki

Znění stížnosti

Objednali jsme podle nabídky dodavatele hrazdu k lůžku, kterou dodavatel nabízel na svých webových stránkách.Po obdržení a zaplacení dobírky tj. 10.10.2013, jsme po rozbalaní zjistili,že výrobek neodpovídá tomu, který byl nabízen a my ho proto nemohli použít. Proto jsme telefonicky a následně i písemně o tomto informovali dodavatele a dohodli se, že výrobek vrátíme zpět s vyžádáním vrácení částky. Zásilku jsme předali České poště dne 23.10.2013. Dodavatel však nevyzvedl zásilku, ač Česká pošta tuto dvakrát avizovala a ta nám ji vrací zpět.
K tomu dodavatel přestal komunikovat, nebere telefon.


Požadované řešení

Protože zásilka byla vracena ve 14-ti denní lhůtě, je povinností dodavatele tuto vzít zpět a to i bez udání důvodu.
Déle požadujeme vrácení námi uhrazené částky, včetně poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 13:34, před 11 lety

Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez uvedení důvodu a bez sankce, pokud kupní smlouvu uzavřel za použití komunikace na dálku.
V případě odstoupení má spotřebitel nárok, aby mu byly navráceny zaplacené finanční částky do 30 dnů od doručení odstoupení dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku.
Pokud prodejce nepřevzal zboží, i přes to, že o odstoupení byl informován, má kupující nárok na náhradu škody, která mu marným odesláním zásilky vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 10:51, před 11 lety

Pan Paufošima Lukáš nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.6.2014 10:59, před 11 lety


Jan Ferfecki

Hodnocení: