Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme podle nabídky dodavatele hrazdu k lůžku, kterou dodavatel nabízel na svých webových stránkách.Po obdržení a zaplacení dobírky tj. 10.10.2013, jsme po rozbalaní zjistili,že výrobek neodpovídá tomu, který byl nabízen a my ho proto nemohli použít. Proto jsme telefonicky a následně i písemně o tomto informovali dodavatele a dohodli se, že výrobek vrátíme zpět s vyžádáním vrácení částky. Zásilku jsme předali České poště dne 23.10.2013. Dodavatel však nevyzvedl zásilku, ač Česká pošta tuto dvakrát avizovala a ta nám ji vrací zpět.
K tomu dodavatel přestal komunikovat, nebere telefon.
Protože zásilka byla vracena ve 14-ti denní lhůtě, je povinností dodavatele tuto vzít zpět a to i bez udání důvodu.
Déle požadujeme vrácení námi uhrazené částky, včetně poštovného.
|
Tweet |
Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez uvedení důvodu a bez sankce, pokud kupní smlouvu uzavřel za použití komunikace na dálku.
V případě odstoupení má spotřebitel nárok, aby mu byly navráceny zaplacené finanční částky do 30 dnů od doručení odstoupení dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku.
Pokud prodejce nepřevzal zboží, i přes to, že o odstoupení byl informován, má kupující nárok na náhradu škody, která mu marným odesláním zásilky vznikla.
Pan Paufošima Lukáš nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: