Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#10801Opětovné nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2016, před 9 lety

Věra Vysloužilová

Znění stížnosti

Dne 10.4.2016 jsme zakoupili sedací soupravu LAREDO. Bylo nám sděleno, že není skladem a bude dodána 18kt. v pondělí 2.5. jsem se telefonicky informovala a byla jsem ujištěna, že sedací souprava přijede ve středu.
Dali jsme tedy pryč starý gauč. Ale ve středu mi oznámili, že sedací soupravu nemají, ale že jí určitě dodají následující týden ve středu. Objednala jsem tedy znovu odvoz a již v pondělí jsem telefonicky kontrolovala, jestli sedací soupravu naložili a můžeme s ní počítat.
Opět jsem byla ujišťována, že přijede ve středu 11.5.. Ještě dnes (středa) ráno mě paní ujišťovala, že ještě nedorazila, ale určitě bude. V 17:20 jsem volala znovu a bohužel, opět jí nenaložili.
Byla jsem se tedy osobně na pobočce zeptat, jak se to možné a jak se to bude řešit. Byla jsem informována, že další závoz je za 2 týdny, tak ať si počkám. Pak přišla ještě paní vedoucí,ale řekla mi to samé - musím čekat. Na všech ostatních prodejnách je skladem. Můj návrh, proč sedací soupravu nedodají z jiné pobočky ihned zamítla.
Auto, které mi mělo sedací soupravu dovézt a vynést do bytu (za rozumnou cenu), teď nebude nějaký čas k dispozici a já to sama do patra nevynesu. Zeptala jsem se, jestli jsou alespoň ochotni mi jako odškodné zajistit odvezení a vynesení zdarma ale bylo mi řečeno, že ne. Dostanu prý nějakou slevu na přepravu, to je vše.
Bydlet bez gauče také není úplně veselé. Zkuste si pozvat návštěvu, nebo rodinu... "o ano tady se můžete posadit na zem"

Velmi mě tento přístup zamrzel, chápu že jsem jen malý zákazník. Ale pořád jsem zákazník... A toto je docela pochybení (dvě stejná pochybení za sebou) a nikoho to nezajímá.


Produkt

SEDACÍ SOUPRAVA LAREDO


Požadované řešení

Dodání co nejdříve! Lepší komunikace se zákazníkem - kdybych se nezeptala, tak nemám informaci o tom, že zboží není a nebude.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2016 08:23, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Byl-li prodávající kupujícím několikrát bezvýsledně vyzván k dodání zboží, lze takovou výzvu považovat za stanovení dodatečné lhůty.

Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli (záloha apod.).

Pokud prodejce nesplní svůj závazek ve sjednané lhůtě, nastávají pro něj právní důsledky prodlení dlužníka s plněním závazku. Dlužník v prodlení dále odpovídá za škodu, která tímto prodlením může vzniknout věřiteli.

Termín sleva za pozdní dodávku zboží zákon nezná, nicméně bylo by možno se s obchodníkem takto dohodnout anebo by se musel k tomu dobrovolně zavázat prodejce sám v uzavřené kupní smlouvě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2016 11:01, před 9 lety

Dobrý den,
v tomto případě nám byl dodavatelem potvrzen termín dodání na 11.5. 2016 o čemž byla zákaznice 3.5. telefonicky informována. Bohužel však zboží od dodavatele nedorazilo. V současné době je již zažádáno o převoz zboží z jiného obchodního domu a sedací souprava tedy bude k vyzvednutí v polovině příštího týdne. Ve stížnosti je uvedeno, že návrh na převoz sedací soupravy z jiné pobočky byl zamítnut, to však není pravda, naopak, bylo zažádáno o převoz a zákaznice o tom byla informována, jelikož se dotazovala na lhůtu převozu.
Zákaznici samozřejmě za toto prodlení vzniká nárok na slevu z ceny věci, která byla sjednána v kupní smlouvě.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.5.2016 11:16, před 9 lety


Věra Vysloužilová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
Paní vedoucí mi opravdu řekla že není možné převést zboží z jiné pobočky, Že musím počkat. Slíbila že se pokusí zařídit, aby zboží dorazilo co nejdříve, dala mi na sebe vizitku. Bohužel, když jsem jí chtěla zavolat, jak to dopadlo, zjistila jsem že mi dala prázdnou vizitku, kde bylo jen 6 čísel a prostor pro dopsání jména pracovníka...
Doufám, že přístí týden sedací souprava opravdu dorazí. Nicméně jsem opravdu zklamaná. Slíbili jste, že zboží dodáno v 18kt a výsledek je o 2 týdny jinde...
A kdoví jak to dopadne.
Jako odškodné mi Vaše sleva moc nepomůže, už jsem měla 2x zajištěný odvoz a vynesení do bytu. Na další týden musím hledat jinou variantu a ta bude rozhodně dražší.