Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
VÁŽENÍ,
VŠE MÁTE POPSÁNO A ZAZNAMENÁNO NA "Centrum péče Vodafone" PŘI KOMUNIKACI K TELEFONNÍMU ČÍSLU 778 008 960. ZDŮRAZŇUJI, ŽE NIKDY JSEM HORŠÍ PŘÍSTUP NEZAŽIL. A TO POMĚRNĚ ČASTO KOMUNIKUJI JAK S FIRMAMI, TAK SE STÁTNÍMI INSTITUCEMI, TAKŽE NEPOCHYBUJTE O TOM, ŽE BYCH NEMĚL S ČÍM SROVNÁVAT.
Na základě zplnomocnění: Ing. Petr Zach,
OKAMŽITÉ A DEFINITIVNÍ UKONČENÍ SMLOUVY K ČÍSLU 778008960
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Dobrý den, pane inženýre,
je mi líto, že jste se rozhodl ukončit smlouvu s Vodafonem.
Jestli se tuto záležitost nepodařilo vyřešit prostřednictvím Centra péče, máte možnost uplatnit reklamaci oficiální cestou, a to online prostřednictvím Reklamačního formuláře, který najdete na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint, nebo poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Reklamační řád je k dispozici na http://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, mohu jen opět po několikáté potvrdit, že problémy se společností VODAFONE stále přetrvávají a opravdu již přestávám všemu rozumět a zároveň i míra mé trpělivosti dosahuje vrcholu.
Jen zrekapituluji, že se již několik měsíců marně snažíme ukončit smlouvu na jedno jediné telefonní číslo u VODAFONE, k čemuž mám zplnomocnění od syna pobývajícího zahraničí, kde číslo nepoužívá.
Přes urgence a stížnosti mne nakonec v druhé polovině května kontaktoval operátor VODAFONE, potvrdil úplné ukončení k 12.6.2016 mezi 12 a 13 hodinou s tím, že poslední konečné vyúčtování bude zasláno na moje telefonní číslo. Dne 13.6.2016 se tak opravdu stalo i s údaji k platbě a odkazem na detail vyúčtování v aplikaci samoobsluhy "Můj Vodafone", ovšem k mému zděšení jsem dnes při zadávání platby a kontrole vyúčtování zjistil, že zde již další útrata na další období!?!?
Předchozí vyjádření od p. Bakerové viz výše, považuji za nedostačující, na tel. č. které mám na VODAFONE se nelze zpět dovolat.
Ing. Zach
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobré odpoledne, pane inženýre,
kontaktní telefon na Vodafone je 800 777 777 a dovoláte se na něj z jakéhokoliv českého čísla.
Já jsem si ale dohledal podrobnosti a zrušení čísla jsem právě provedl. Podrobné informace jsem vám poslal do e-mailu.
Přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Znovu žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.