Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den,
velice mě mrzí, že se takové věci vůbec dějí a že tak velká společnost jako je AAA AUTO má vůbec zapotřebí toto dělat, když neustále poukazují na to, jakou mají obrovskou klientelu, po teto zkušenosti už chápu proč.
Asi před měsíce jsem se začala poohlížet po voze a skoro každý inzerát byl z ,,áček" když jsem chtěla na internetu spočítat kolik asi tak vyjdou splátky u auta Hyundai ix35 okamžitě mi volali, po sdělení o jaký vůz se jedná a jak bych chtěla platit mi bylo řečeno, že podle výše akontace a výši měsíčních splátkách mi auto vyjde levněji než když bych platila hotově vůz celý (což mě překvapilo). Ale samozřejmě by bylo nejlepší toto probrat osobně a nejlépe ihned, protože mi nemůže zaručit, že vůz ještě bude až přijdu já, to bylo 1.5.2016. Já však mohla až za dva dny, mezitím jsem koukala i po dalších vozech a to škoda combi, z nichž se mi zamlouvali asi 3. Jela jsem tedy 3.5.2016 na pobočku,kdy ještě ráno všechny 4 vozy byly stále na internetu, hned jak jsme vešli do vrat, tak nás odchytil prodejce a ptal se co hledáme, když jsem mu nadiktovala vozy, které inzerovali, u všech mi řekl, že byly prodány, ptala jsem se tedy jak je to možné, že je stále inzerují a on mi řekl, že je 7 dní na výměnu vozu a že po tu dobu se vozy stále inzerují a že za tuto cenu jsou dobré vozy hned pryč, každopádně si o tom v jakém asi byly stavu když byly za tak nízkou cenu (250 000). Když jsem se nad tím zamyslela, tak jsem si hned říkala, že 250 000 je pro mě docela dost peněz a to abych měla očekávat šunt. No když už jsme tam byli, tak nám to nedalo a řekli jsme si, že se podíváme jestli nenarazíme na jiné. Prodejci si nás přehazovali jak horký brambor, z každého padalo něco jiného, jeden tvrdil, že ty škodovky tam mají dost předražené ať se koukneme raději na korejská nebo Japonská auta, druhý zase, že ty jsou špatný ať jdeme na VW, nebo škodovky, takže ve finále jsme vlastně prošli celý bazar. Po opravdu dlouhém hledání jsme narazili na jedno docela slušné auto, ale bez servisky a garance NK, jednalo se o škoda octavia kombi tm.modré barvy za 259.990,- co se týkalo výbavy, tak nesplňovala mé podmínky, ale už mě vážně nebavilo dále hledat, tak jsem to odkývala. Šli jsme tedy na pobočku kde si mě vzala paní ohledně splátek, když jsem jí řekla, co mi bylo řečeno po telefonu, tak se jen zasmála a řekla, že to rozhodně není výhodnější a že vždy je lepší platil v hotovosti, takže důvod kvůli kterému jsem musela přijet jelikož po telefonu mi to nesdělí byl vyloženě vymyšlený a chtěli mě jen nalákat. Pak už vše probíhalo stejně jako zde uváděla paní Markéta Muchová. Povinnost byla zaplatit zálohu nejméně 5000, která pak bude odečtena od prodejní slevy, aby měli jistotu, že o auto mám vážně zájem a stáhli ho z prodeje. Datum splatnosti byl 10.5.2016. Do ruky jsem dostala pouze kopii daňového dokladu ve které je napsán dodavatel a odběratel a, datum splatnosti a částka. Dále mi bylo sděleno, že musím ještě zaplatit 3.499 korun za přípravu vozu k prodeji což si myslím, že by mělo být zahrnuto v ceně, toto mi přijde jak klamání zákazníka. Ještě když jsem si původ vozu musela zjišťovat sama. Rozloučili jsme se a ještě dvakrát mi volali jestli jsem navštívila pobočku a pořídila nějaký vůz. Když jsem koukla na internet, tak můj vůz už tam nebyl, ale vozy kvůli kterým jsem tam byla, tam jsou dodnes, tudíž nechápu proč mi byla sdělena informace o sedmi denní inzerci po prodeji. Inzerované vozy jsem tedy vzala jako úmyslné nalákání zákazníka a klamání, tento způsob se mi tedy vůbec nezamlouval a dvoudenním přemýšlení nad tím, že za 260.000 je dost za auto které nemá ani el.stahování okének a že jsem se dost unáhlila a ten poplatek za přípravu vozu je také dost. Rozhodla jsem se tedy od smlouvy odstoupit. 7.5 jsem volala na pobočku a bylo mi řečeno, že informaci předají a zpětně mi zavolají. Čekala jsem tedy do 8.5.2016 do odpoledne a následně se rozhodla, že mi rozhodně volat nebudou a zajedu na nejbližší pobočku, tam mi řekli, že musím na pobočku kde jsem uzavírala smlouvu, volala jsem tam tedy jestli mohu dorazit, že bych potřebovala odstoupit a slečna která se mnou tu smlouvu uzavírala mi řekla, že není problém, ať klidně dorazím a napíšeme to, ale že to musí řešit manažer. Přijeli jsme tedy na pobočku v Praze 8 a už to začalo. Nejdříve si nás vzal manažer, který byl tak arogantní, že se nám vysmíval, že nemusí nic řešit, že máme smůlu, že odstoupit nelze a že jsem s jimi uzavřela předkupní smlouvu a tudíž si auto musím vzít a zaplatit. A at si to vyřešim s jejich právníkama, tak jsem řekla, že ok a že chci kopii smluv které jsem podepsala a že chci podepsat papír na kterém stojí odstoupení od smlouvy která byla uzavřena 3.5 a zároveň chci zpět 5000 a den převzetí. Na to pan ,,manažer" řekl, že není problém, odešel a asi po pěti minutách přišel dalsí manažer. Ten už spustil tonem milým a to, že opravdu nemám nárok na odstoupení, že od toho je ta předkupní smlouva (mě řečená jako záloha), že už platili daň z prodeje a že ať se připravim, jak mě jejich právníci připraví o dalších 40.000 nejméně a že stejně vyhrají a že mi nedá ani kopii ničeho, protože na to nemám právo, a už vůbec mi nepřevezme žádný papír s odstoupením a žádné razítko mi na ten můj taky nedá. Na rovinu mi řekl, že to mám doporučeně poslat ombucmanovi, ten má 10dní na převzetí, ale převzít si to stejně nemusí a tím, už nedodržim datum splatnosti a začne probíhat soudní řízení, takže mám smlouvu, po tom co se ještě několikrát zmínil zastrašováním právníky, mi nabídl, že mi může zařídit abych si vybrala vůz v minimální hodnotě 5000, tím splním podmínky a nebude se nic řešit. Bylo 10 hodin večer a už jsem vážně byla unavená a bez naděje. Když jsem řekla, že si to promyslim do zítra tak mi zase bylo odpovězeno, že to už tam bude jiná směna, která nebude vědět o co se jedná a tuhle možnost mi nedaj. Vyloženě jsem byla zahnána do kouta a neviděla jsem jiné východisko, než to odkývat. Vybrali mi nejlevnější co měli a to Felicii z roku 2000 za 20.000,- která se celá třásla, skoro to nebrzdilo, řadící páka je tak vymletá, že se celá otočí dokola, ale mě už to fakt bylo všechno jedno, sedla jsem do toho a bez jakéhokoliv dokladu o vozidle a benzínu mě poslali domu. Zkušenost k nezaplacení.
Škoda Octavia 2,0 TDI cena 259.9900 + 3.500 příprava vozu k prodeji
Odstoupení od smlouvy a navrácení 20.000,- Nervy už mi nikdo nevrátí :-(
|
Tweet |
Byla-li sjednána vratná záloha, má společnost povinnost ji vydat v případě, že nevznikl smluvní závazek, ke kterému se záloha vztahovala. Pokud ke sjednání smlouvy, ke které se vratná záloha vztahovala, nedošlo, zanikl i právní důvod pro držení zálohy.
Uzavřela-li spotřebitelka kupní smlouvu pod nátlakem, mohla by namítat neplatnost této smlouvy, neboť zde zcela chyběla vůle spotřebitelky tuto smlouvu uzavřít. Pokud byl při prodeji zboží na spotřebitelku vyvíjen psychický nátlak, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Nabízí-li prodávající na internetových stránkách zboží za určitou cenu, jedná se o nabídku k uzavření smlouvy. Pokud by prodávající vůbec neměl v úmyslu dodat nabízené zboží a inzerce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená paní Agyagosová,
mám informaci, že je věc v řešení a kolegové se s Vámi spojí. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, moc děkuji za vaši stránku, díky níž se mi společnost ozvala a věc začala řešit, přišla jsem o 5000kč za storno, ale lepší než mít na dvoře vrak, který jsem tam sotva dovezla..... Když mi i po tom všem bylo nabídnuto, že mi najdou jiné auto, za které se zaručí, tak jsem se musela už jen smát :-D
Dobrý den,
záležitost je tedy uzavřena. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Spotřebitelka má nyní možnost případ uzavřít.
Hodnocení: