Společnost


MOBIL POHOTOVOST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10809Opakovaně neopravený telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2016, před 9 lety

Ilona Krytinářová

Znění stížnosti

Dobrý den, mám dotaz. Nevím si rady co dělat dál... Na vánoce jsem dostala telefon Lenovo A1000, který mi manžel koupil v Mobil pohotovost Brno. Brzy se však objevil problém s mikrofonem, já jsem volajícího slyšela ale mě slyšet nebylo. Vezla jsem telefon na reklamaci, kterou uznali a telefon mi poslali zpět. Závada se ale hned projevila znova, ne při každém hovoru ale občas, takže jsem zase musela jet do Brna telefon reklamovat, tentokrát reklamaci neuznali s tím, že problém může být v kartě. Kartu mi tedy operátor vyměnil a závada trvala dále. Musela jsem znovu jet do Brna telefon reklamovat a teď mi napsali, že reklamaci neuznávají a že si mám pro telefon přijet. Já si závadu nevymýšlím, není v mém zájmu pořád cestovat do Brna a reklamovat telefon se stejnou závadou. Nejsem z Brna a mám malé dítě, takže je pro mě cestování dost problém. Žádala jsem po nich odstoupení od smlouvy, ale na to prý nemám nárok, takže na mě čeká dál vadný telefon, který už prostě nechci, protože je stále vadný když ho neopravili a nechápu, že závadu nenašli. Co mám a můžu dělat? Poradíte mi, prosím? Děkuji moc


Produkt

Lenovo A1000, poř.cena 2500kč


Požadované řešení

Chci vrátit peníze anebo vyměnit telefon za nový kus, v jejich servis už nemám důvěru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2016 11:02, před 9 lety

Zamítá-li prodávající reklamaci, musí také zdůvodnit, proč tak učinil. Prodávající například neodpovídá za vadu, která byla způsobena na věci jejím obvyklým užíváním nebo pokud kupující vadu sám způsobil (více v § 2167 a § 2170 občanského zákoníku).

Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Mimo to má také spotřebitel právo na náhradu svých účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Není-li ani po předložení znaleckého posudku spor vyřešen, jelikož prodávající předložený znalecký posudek nepovažuje za dostatečně prokazatelný, je možné se svého práva domáhat před soudem. V tomto případě totiž pouze nezávislý soud může rozhodnout, na čí straně leží právo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 18:01, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.