Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10813Zamítnutí pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2016, před 9 lety

Ivana Kochova

Znění stížnosti

Koupil jsem si nový mobilní telefon iphone 6 v prodejně Apple v Praze.Telefon jsem si pojistil u pojištovny Cardif proti náhodnému poškození.
Cca po necelém roce mi telefon spadl s vysoké výšky bohužel na dost hrubý povrch a prasnul .
Nahlásil jsem celou záležitost v prodejně a tam také provedli oznámení škodné události.
Bohužel mi pojištovna sdělila,že vzhledem k způsobu pádu telefonu mi neuznají tuto škodu.Mě se však na prodejně na způsob pádu telefonu nikdo neptal .Podsouvají mi,že mi telefon vypadl z náprsní kapsy ,a proto pro hrubé zacházení mi neuznají můj nárok na náhradu škody.Samozřejmě toto odmítám ,telefon mi vypadl z ruky a ne z náprsní kapsy jak mi podsouvá pojištovna.


Produkt

mobilní telefon iphone 6,pojištění u poj.cardif zakopeno v roce 2015


Požadované řešení

Chtěl bych vás požádat o pomoc celou tuto záležitost vyřešit,nevím si rady ,pojištovna se se mnou nebaví a já nemám telefon a ani náhradu .

Děkuji s pozdravem
A.Koch


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2016 09:11, před 9 lety

V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat písemné zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, je možné obrátit na interní možnosti řešení stížností přímo pojišťovnou. Dále má pojištěná osoba možnost obrátit se se stížností na orgán dohledu nad pojišťovnami - Českou národní banku.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 16:12, před 8 lety

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou nebo obmyšleným) a pojišťovnou v životním pojištění je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem nebo Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.