Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10818Výpověď smlouvy uzavřené po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2016, před 9 lety

Miroslav Vlašič

Znění stížnosti

Nemám už zájem odebírat zboží, ruším všechny další objednávky.
Firmou nabízenou možnost zrušení objednávky prostřednictvím webových stránek nebo na tel.č. zákaznického servisu 227 191 219 nelze uskutečnit. Na tomto čísle pouze hraje do sluchátka hudba, hovor nikdo nepřijímá. Zároveň požaduji vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti.
Miroslav Vlašič


Produkt

spodní prádlo Classic Boxers


Požadované řešení

Výpověď smlouvy o dodáváni zboží - zrušení všech dalších objednávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2016 10:19, před 9 lety

Dle informací uvedených v obchodních podmínkách společnosti může spotřebitel smlouvu vypovědět do konce lhůty uvedené na faktuře, kterou obdržel.

Výpověď doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Ve výpovědi kupní smlouvy na dobu neurčitou je třeba výslovně uvést, že si již spotřebitel nepřeje dostávat další balíčky a žádá o odstranění osobních údajů z databáze. Výpověď doporučujeme sepsat ve dvou vyhotoveních, jedno si ponechat a druhé odeslat. K výpovědi je vhodné přiložit kopii faktury, originál si opět ponechat.

Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 12:04, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.