Společnost


Dušátko Zdeněk

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1082Nepřevzatá reklamace-nekomunikuje-nereaguje na nic-nemáte šanci cokoliv reklamovat.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Petra Chalupová

Znění stížnosti

Přes Aukro.cz jsme koupili 25.2.2012 od prodejce dus-man vanovou baterii se skleněnou částí. Prodejce inzeroval 3 roky záruku. Po pár měsících praskla na dvouch místech skleněná část kudy unikala voda. 30.12.2012 jsem poslala prodejci první e-mail ohledně reklamace. Chvíli komunikoval, pak už přestal, nereagoval na žádnou výzvu k odpovědi. Dne 15.5.2013 jsem baterii zaslala jako cenný balík na jeho adresu, na balík jsem napsala reklamace a o tomto jsem ho informovala e-maily. Ani na ty nereagoval. Balík samozřejmě nedoručen. Prodloužila jsem úschovu balíku na jeho poště po max. dobu tj. 30 dní, o čemž jsem ho opět informovala e-maily. Bez odpovědi. Balík se mi vrátil. ČOI mi napsala vyjádření, že mám nárok na odškodnění jako kdyby byla reklamace uznána (uplynutím 30-ti denní zákonné lhůty) ale že pomoci vymoci pohledávku mi nemohou. Zvažuji žalobu. Je to sice jen zanedbatelná položka (1.550,-Kč) ale z principu mě toto irituje. Pokud u nás opravdu stačí dělat mrtvou lišku a tím se prodejců netýká zákon, pak půjdu snad i k soudu, když to nejde jinak. Ještě citace z e-mailu po koupi, to ještě bylo s baterií vše v pořádku, ptala jsem se na dobu záruky: "tato firma dává zvíhodněnou záruku na 3 roky,protože jsou použity keramické kartuše nové generace,k baterii dostanete doklad,který slouží jako záruční list,u této firmy mám zajištěn servis,takže kdyby se něco poškodilo,tak není problém s dílama,ale těch baterií jsem prodal hodně a nikdy nebyl problém." konec citátu. Na Aukro.cz jsem koukala, že je nás víc, co mají problém uplatnit reklamaci....Děkuji předem za jakoukoliv pomoc,
Chalupová


Produkt

Vanová baterie značky Prieser - SQUARE TAP CHROM+SKLO


Požadované řešení

Po tom všem už jen vrácení peněz včetně nákladů za poštovné (110,-Kč) za zaslaný balík, který se mi po nevyzvednutí vrátil. Už jsem oslovila právníka, který mi řekl, že je to sice tzv. bagatelní spor takže bez možnosti odvolání, ale že je pravděpodobná výhra a náklady půjdou za prodejcem. Takže jsem už odhodlána k tomuto kroku. Takže pokud by jste mi Vy pomohli, byla bych ráda. Nicméně ač je ta částka zanedbatelná (pro někoho) pro mě ne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 13:50, před 11 lety

V případě uplatnění reklamace má spotřebitel dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele nárok na vystavení reklamačního protokolu se všemi povinnými náležitostmi. Zároveň má prodejce povinnost dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě, že reklamace není vyřízena včas, má kupující stejný nárok, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 12:20, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.