Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10822Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2016, před 9 lety

Jiří Votava

Znění stížnosti

U společnosti Britex - CZ, s.r.o. jsem reklamoval přístroj Iphone 6 16 GB. Reklamace byla zamítnuta s tím, že jde o chybu na základní desce telefonu způsobenou prohnutím telefonu. Telefon však neprokazuje žádné známky ohnutí a pokud k němu vůbec došlo, tak ve zcela minimální míře, která nemohla závadu způsobit. Nechal jsem vyhotovit znalecký posudek, který toto potvrzuje. Následně jsem zavolal na info linku společnosti kde mi manažerka infolinky slušně sdělila, že můžu telefon i se znaleckým posudkem znovu do opravy dát, ale podle jejích zkušeností to stejně nemá smysl, protože reklamace bude pravděpodobně znovu zamítnuta. Požadoval jsem osobní kontakt s technikem, kdy bychom si telefon tváří v tvář prohlédli a domluvili se osobně na řešení. To bylo odmítnuto s tím, že jediný možný způsob je oficiální předání do opravy.


Produkt

Iphone 6, 16GB


Požadované řešení

Chtěl bych, aby společnost uznala svou chybu a bezplatně mi telefon vyměnila. Telefon nevykazuje žádné prohnutí. Dále chci zaplatit necelé 3 tisíce korun za znalecký posudek, který prokazuje, že k závadě došlo z jiného důvodu, který nebyl na straně zákazníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2016 09:54, před 9 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud je pro vyřizování reklamace určena třetí osoba. Je tedy nutné se obrátit přímo na obchodníka, u kterého bylo zboží zakoupeno, nikoliv na třetí osobu (servis).

Posudek doporučujeme zaslat prodejci telefonu anebo předat osobně. Je třeba si však uschovat originál posudku a je vhodné požadovat potvrdit jeho převzetí. V případě, že bude spotřebitel posudek zasílat poštou, doporučujeme učinit tak doporučeně a s dodejkou. V dopise je třeba prodejce vyzvat, aby reklamaci uznal a uhradil cenu znaleckého posudku. Je vhodné určit mu pro to lhůtu. Pokud to v ní neučiní, doporučujeme obrátit se na Českou obchodní inspekci. Konkrétně na jejich Mimosoudní řešení sporů, které je možné nalézt na adrese www.adr.coi.cz, popřípadě podat žalobu k soudu, který by rozhodl, na čí straně leží právo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 11:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.