Společnost


Aneta Ševčíková

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10827Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2016, před 9 lety

Michaela Frýbortová

Znění stížnosti

V lednu letošního roku jsem si objednala šaty a tyto šaty z bankovního účtu také zaplatila. O dva dny později jsem se tázala v jakém stavu se objednávka nachází. Přišla mi odpověď, že doba dodání se pohybuje mezi 3-6 týdny. 9.4. jsem znovu zaslala dotaz na stav objednávky a o dva dny později mi paní napsala, že po prověření zásilky u distributorské společnosti jí bylo sděleno, že došlo ke ztrátě zásilky na straně dopravce. Zásilka bude v případě zájmu odeslána znovu a doručena v průběhu cca 4 týdnů s dárkem jako omluvou za vzniklý problém. Dále, že prosí o sdělení zda jsem ochotna na zásilku vyčkat nebo si přeji storno zásilky a vrácení peněz? Napsala jsem, že tedy vyčkám. Nicméně 4.5. jsem psala, že stále čekám a nic, totéž jsem napsala i 12.5., do dnešního dne se mi však nikdo neozval.


Produkt

Peplum šaty Tina


Požadované řešení

Konečně dodání zboží nebo vrácení peněz...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2016 16:53, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 11:53, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.