Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přeji krásný den,
měla bych dotaz: zakoupila jsem si kolečkové brusle K2 Celena 2012, jedny mám 19.10.2012 a po reklamaci. Ze dne 15.5.2013 mě majitel napsal, že reklamace je neoprávněna, jelikož se nejedná o výrobní nebo materiálovou vadu. Z důvodu nevhodně zvolené velikosti či tvaru bruslí, nejdříve mi napsal, že jsem zvolila nejlepší brusle. Došlo následnému pohybu nohy v botě při jízdě k mechanickému porušení vnitřního polstrování. Reklamace zamítnuta.
Jedná se o potrhání polstrování okolo kotníku. Nechápu jak se to může potrhat okolo kotníku, bylo by to na patě,kdyby byla zvolená špatně velikost. Jinak noha musí být volnější nemohu mít, ji jako zalitou v betonu. To bych nemohla se ani hnout. Majitel Pavel Šánek, Sortlive.cz Roudné Zahrádky 218 Křemže.
Jelikož brusle jsem nepoužívala celý rok, jelikož tam byla dost dlouhá doba zimní. Cena bruslí 3.990Kč. Já nechápu jak můžou rozhodovat nějaký manažeři, za 4 dny jsem měla brusle zpět.
Mezi tím jsem si zakoupila nové, jelikož jsem se domníval, že budou dodržovat 30 dní na reklamaci. Tady u nás v Mladé Boleslavi inter sport. Zakoupené 7.8.2013 a reklamce 23.9.2013. ten samí problém. To není možné? Přeci to nejde takto jednat se zákazníkem, není to nemalí peníz. Opět nějaká manažerka neuznala reklamaci. Kdyby aspoň to zaslali na opravu. Chtěla jsem znát výrobce, ale v dnešní době není možné, sehnat výrobce. Když tady bylo české zboží tak to bylo snadné. Tady mi napsali adresu K2 Sport Global Headguarters , 4201 6th AVE s Seattle, WA 98108 a nebo vyhledat na internetu, co když někdo nemá, tak se s ním vůbec nebaví. To snad není možné. Když tady, fungoval Giga sport, tak tam hned měnili zboží a nebo vraceli peníze. Tam věděli, že je to nekvalitní a šije se to v Číně. Já ještě dojdu až u nás bude ČOI, tak se nejedná opět se zákazníkem, když nebude kupovat zboží tak obchody zkrachují. Tak už by se mohli chovat lépe a ne používat občanský zákoník, který možná bude platit od ledna. Prosím mi pomožte, na koho se mám obrátit. Adresu výrobce. Jinak mě doporučili najít si nějakého soudního odhadce, nevím kolik stojí, ale kdo mi zaručí, že uspěju a nemohu vyhodit veliké peníze za odhad. Já jsem se bavila s právníkem a ten to nemohl pochopit, co se dneska děje. A ještě Vám mohu poslat snímek, jaký jsem udělala puchýř, v bruslích za 3.990Kč. Druhé stáli ve slevě 3.199 Kč. To jsou oboje ve slevě. To není možné, aby to byla první jakost, k nám se posílá samé šmejdy. Odpad Evropy. Jinde by si to nedovolili. Snad se to nyní po volbách změní a ubude šmejdů, lidi si za svoje poctivě vydělané peníze zakoupí kvalitní zboží. Jinak já se obrátím na Českou televizi, nebo Novu, aby lidi věděli jaké zboží se opět u nás prodává. Děkuji Vám Svobodová
zdenka1088@seznam.cz
Prosím, o vyřízení mé reklamace, jelikož jsem nic já sama neporušila, pouze jsem používala na bruslení na dráze.Chci vrátit peníze. Již s nimi nechci nic mít společného. Neumějí jednat se zákazníkem. Děkuji Svobodová
|
Tweet |
Dle § 10 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má spotřebitel nárok na poskytnutí informace, kdo je výrobcem, případně dodavatelem výrobku. Dle § 11 zákona o ochraně spotřebitele má být taková informace poskytnuta v českém jazyce.
Zároveň dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce povinnost písemně zamítnutí reklamace odůvodnit. Pokud dojde k rozporu mezi tvrzením prodejce a kupujícího, co se týče příčiny vady, je třeba využít nezávislého odborníka, který by podal k příčině vady objektivní stanovisko.
Společnost Intersport ČR s.r.o. neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.