Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rda bych touto formou podala recenci k zakoupenému - Vámi nabízenému zboží. Nejsem člověk, který rád něco ihned neguje, ale tato zkušenost mi opravdu stačila k ponaučení do budoucna. Tužku na vyhlazení očního okolí jsem si zakoupila formou voucheru, od společnosti Shadow Esthetics. Jelikož neodpovídal vůbec popisu uvedenému na stránkách, pokusila jsem se jej reklamovat.
Aby jste věděli, šlo konkrétně o to, že byl předmět skvěle prezentován o jakou nejde dobrou značku, obrázek neodpovídal též mé objednávce, přišla mi Tužka na vyhlazení očního okolí s ani neutajeným čínským nápisem, krabička též z tohoto jazyka, i návod. Součástí balení nebyla ani baterie a výrobek vůbec neodpovídal prezentaci!
Záhy jsem se jej pokusila reklamovat, jela jsem na míso Studia. nikdo nebyl přítomen. Volám managerovi, který měl záležitost na starosti, domluvím se s ním, že výrobek pošlu ihned k reklamaci, na kterou mám své právo. Poté mi říká, že v pořádku a peníze mi po zaslání veškerých informací a čísla účtu zašle. Měsíc se nic nedělo, tak mu opět volám, nejspíše na tuto záležitost opomněl, tak mu vše znova vysvětluji, e-mail znovu odesílám. Opět se nic měsíc nedělo!!! Tak mu zase volám a vše říkám a že mě už nebaví to s ním stále řešit, ráda bych vše dokončila, ať vše vyřídí, poté zase nic!!! Tak mu volám a on ať mu vše připomenu sms večer a zašlu číslo účtu, tak jsem mu ještě naposled odeslala opětovný e-mail. Poté mě kontaktuje zda mi přišly mé peníze, doteď nic!!!!!!
Vůbec tedy nikomu nedoporučuji nakupovat přes tuto společnost a vůbec se mi nelíbí takovéto jednání, tento typ člověka nemá právo něco podobného v rámci obchodu vykonávat!!!! Peníze mi nevrátily a jednání neúnosné!!! Emotikona frown
Tužka ny vyhlazení očního okolí
Vyřízení záležitosti
|
Tweet |
Pokud se společnost se spotřebitelkou dohodla na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněžních prostředků, má povinnost tak učinit ve sjednané lhůtě. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla sjednána, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.