Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#10832Zrušení účtu, žádná reakce ze strany společnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2016, před 9 lety

Michaela Krhounova

Znění stížnosti

Prosím o pomoc se zrušením. Posílám e-mail poslaný společnosti,ta ale nereaguje. Prosím o pomoc. Děkuji


Dobrý den,
Dne 11.5 2016 jsem si u vás zaplatila částku 149 kč za VIP účet na portálu www.be2.cz.

Po seznámení s portálem jsem se rozhodla z důvodu nespokojenosti ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2.cz, který mají v jejich smluvních podmínkách.

Ve všeobecných podmínkách stojí:
Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 – 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.

Proto se o první prostředek pro odstoupení smlouvy snažím e-mailem. Verim, že pomluvy na internetu nejsou pravdivé a proto doufám ve vaší vstřícnost vůči vašemu zákazníku. Byla bych ráda za seriózní jednání a rychlou reakci na můj e-mail, nerada bych to řešila jinou cestou.

Posilám formulář:
— Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg:
— Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu poskytnutí následující služby
— Objednáno dne /Obdrženo dne:______11.5.2016. Obdrženo dne 11.5.2016___________________
— Jméno spotřebitele/spotřebitelů: _____Michaela Krhounová
— Adresa spotřebitele/spotřebitelů: _________Ervěnická 1013 Jirkov 43111 Česká Republika________________
—Datum: ___dne 13.5.2016_______________________
Poplatek zaplacen 11.5.2016 z účtu: 2900702533/2010

Požadované řešení:
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.

Děkuji. Krhounová


Produkt

Zruseni uctu


Požadované řešení

Vrácení 149 kc + zrušení účtu, žádná nárok na další náklady. Doklad o zrušení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2016 11:23, před 9 lety

Smlouvu byla uzavřena po internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2016 11:13, před 9 lety

Vážený zákazníku,

upozorňujeme, že naše pracovní doba je od Pondělí do Pátku. Pokud jste poslali email, obdržíte automatickou odpověď, že Váš email bude zodpovězen v průběhu následujících 3 pracovních dnů.
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2016 17:16, před 9 lety


Michaela Krhounova

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
společnost opravdu začala komunikovat a následně mi zodpověděla další dotazy. Děkuju za ochotu.