Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den.V pátek 13.5.16 jsem si v Kauflandu v Českém Krumlově uschovala tašku s oblečením na informacích do boxu č.15 a ve spěchu jsem si jí zapoměla vyzvednout.V neděli jsem měla cestu z Horní Plané do Českého Krumlova a tak jsem si šla vyzvednout tašku a taška nikde.Tašku mi vyhodily a osoba na info to brala jako hrdinský čin. Jako opařená jsem vyšla z prodejny a nechtěla jsem tomu věřit.S pozdravem Hana Homolková
Která osoba tašku s oblečením vyhodila mi jí musí vrátit.
|
Tweet |
V daném případě je třeba aplikovat ustanovení § 2900 občanského zákoníku, které vyjadřuje obecnou zásada prevence vzniku škod následujícím způsobem: "Vyžadují-li to okolnosti případu nebo zvyklosti soukromého života, je každý povinen počínat si při svém konání tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo na vlastnictví jiného."
A to v souvislosti s ustanovením § 2944 téhož zákona, které vymezuje odpovědnost za škodu na převzaté věci: "Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak."
V tomto případě je tedy nutné prokázat vznik škody a její výši. Náhradu škody je třeba uplatnit u toho, kdo věc převzal za účelem plnění závazku. Písemná forma je vždy průkaznější.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.