Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#10833Úschovna zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2016, před 9 lety

Hana Homolková

Znění stížnosti

Dobrý den.V pátek 13.5.16 jsem si v Kauflandu v Českém Krumlově uschovala tašku s oblečením na informacích do boxu č.15 a ve spěchu jsem si jí zapoměla vyzvednout.V neděli jsem měla cestu z Horní Plané do Českého Krumlova a tak jsem si šla vyzvednout tašku a taška nikde.Tašku mi vyhodily a osoba na info to brala jako hrdinský čin. Jako opařená jsem vyšla z prodejny a nechtěla jsem tomu věřit.S pozdravem Hana Homolková


Požadované řešení

Která osoba tašku s oblečením vyhodila mi jí musí vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2016 11:42, před 9 lety

V daném případě je třeba aplikovat ustanovení § 2900 občanského zákoníku, které vyjadřuje obecnou zásada prevence vzniku škod následujícím způsobem: "Vyžadují-li to okolnosti případu nebo zvyklosti soukromého života, je každý povinen počínat si při svém konání tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo na vlastnictví jiného."

A to v souvislosti s ustanovením § 2944 téhož zákona, které vymezuje odpovědnost za škodu na převzaté věci: "Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak."

V tomto případě je tedy nutné prokázat vznik škody a její výši. Náhradu škody je třeba uplatnit u toho, kdo věc převzal za účelem plnění závazku. Písemná forma je vždy průkaznější.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2016 10:43, před 9 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2016 13:28, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 09:12, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.