Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#10834Slevolandie-reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2016, před 9 lety

Marie Rendlová

Znění stížnosti

Dne 13.1.2016
mi bylo potvrzeno zaplacení zboží, č. obj.:14563. Protože do 14.3.2016, přes veškeré opakované urgence a výzvy nebylo zaboží doručeno ani vráceny peníze, využila jsem možnosti řešení sporu
s ADR ČOI. Dne 5.5.2016 mi došlo od ADR vyrozumění o zahájení řešení
sporu pod č.j.: 31496/16/O100 (pmichalcik@coi.cz).
Dne 2.5.2016 mi bylo doručeno náhradní plnění smlouvy-zimní boty
Thermostiefel mit Eiskrale bez jakéhokovi vyjádření.
Tyto boty naprosto nesplňují moji objednávku (outdoorové), které jsem si objednávala ze zdravotních důvodu.


Produkt

objednávka zněla: Komfortní outdoorová obuv originál od WALKMAX, model č.:10564, vel.boty 40, cena včetně dopravy a DPH 848,- Kč


Požadované řešení

Navrhuji možnost dodání jiné outdoorové obuvi po přechozí konzultaci
nebo vrácení celé finanční hotovosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2016 08:59, před 9 lety

Pokud spotřebitelka obdržela z e-shopu jiný produkt, než který si objednala, existují dvě možnosti řešení dané situace.

Jednak je možné od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Pokud by se situace řešila již po této 14 denní lhůtě, jednalo by se o uplatnění reklamace. Zde by nebylo možné žádat přímo rovnou vrácení peněz, avšak prodejce by měl v první řadě možnost dodat správné zboží. Až ve chvíli, pokud by toho nebyl schopen, bylo by možné trvat na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. V tomto případě by se pak vracela plná kupní cena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 13:12, před 8 lety

Spotřebitelka nás informovala, že spor byl již úspěšně vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.