Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#10835Nekvalitní zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2016, před 9 lety

Jitka Svobodová

Znění stížnosti

po předchozím upozornění jsem zkusila rozpustnost sole. Po 24hod. ve sklenici zústal sediment - naprosto nerozpustný - který připomínal velice jemně rozdrcené sklo. Na to upozorňují různé emaily a proto jsem zkusila ještě několik vzorků. Mořská sůl a sůl, kterou jsem koupila před několika lety toto nevykazují. Můžete mi vysvětlit co vlastně je ten sediment, který prodáváte v jodizované soli?Ráda bych věděla a nejen já co vlastně místo soli kupujeme a konzumujeme. Děkuji za vysvětlení. Svobodová


Požadované řešení

Měli by jste zjistit složení sole a vyvodit z toho příslušné důsledky. Chceme jíst pouze sůl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2016 08:34, před 9 lety

Dozor nad dodržováním jakosti zboží na úseku zemědělských, potravinářských a tabákových výrobků provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Je orgánem státního dozoru zejména nad bezpečností, jakostí a řádným označováním potravin.

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl porušen zákon, tedy prodávaný výrobek nesplňuje jakostní požadavky, je vhodné obrátit se s podnětem na tento úřad.

Podnět ke kontrole lze podat prostřednictvím webového formuláře na adrese: http://www.szpi.gov.cz/writeInspection.aspx?nid=11337

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2016 15:03, před 9 lety

Vážená paní Svobodová,

děkujeme Vám za upozornění. Můžete nám prosím zaslat na e-mail socialmedia@lidl.cz číslo šarže, případně datum spotřeby? Rádi bychom výrobek prověřili.

Velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.6.2016 19:54, před 9 lety


Jitka Svobodová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, že jste se mojí stížností zabývali. Já jsem bohužel zbývající sůl vyhodila a obal také. Vyřešila jsem to nákupem mořské soli. Věřím ale, že se kontrola zaměřuje i na sůl a všechna další balení budou v pořádku.