Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
po předchozím upozornění jsem zkusila rozpustnost sole. Po 24hod. ve sklenici zústal sediment - naprosto nerozpustný - který připomínal velice jemně rozdrcené sklo. Na to upozorňují různé emaily a proto jsem zkusila ještě několik vzorků. Mořská sůl a sůl, kterou jsem koupila před několika lety toto nevykazují. Můžete mi vysvětlit co vlastně je ten sediment, který prodáváte v jodizované soli?Ráda bych věděla a nejen já co vlastně místo soli kupujeme a konzumujeme. Děkuji za vysvětlení. Svobodová
Měli by jste zjistit složení sole a vyvodit z toho příslušné důsledky. Chceme jíst pouze sůl
|
Tweet |
Dozor nad dodržováním jakosti zboží na úseku zemědělských, potravinářských a tabákových výrobků provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Je orgánem státního dozoru zejména nad bezpečností, jakostí a řádným označováním potravin.
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl porušen zákon, tedy prodávaný výrobek nesplňuje jakostní požadavky, je vhodné obrátit se s podnětem na tento úřad.
Podnět ke kontrole lze podat prostřednictvím webového formuláře na adrese: http://www.szpi.gov.cz/writeInspection.aspx?nid=11337
Vážená paní Svobodová,
děkujeme Vám za upozornění. Můžete nám prosím zaslat na e-mail socialmedia@lidl.cz číslo šarže, případně datum spotřeby? Rádi bychom výrobek prověřili.
Velice Vám děkujeme.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, že jste se mojí stížností zabývali. Já jsem bohužel zbývající sůl vyhodila a obal také. Vyřešila jsem to nákupem mořské soli. Věřím ale, že se kontrola zaměřuje i na sůl a všechna další balení budou v pořádku.