Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
vzali jsme na uver Opel Zafira,vedeli jsme,ze je to ojete a bude třeba i opravit.Toto auto podle nich je 7mi místné a ejhle poslední sedačka je rozbitá tak az je nebezpečná.Zítra jedem vůz vrátit a odstoupit os smlouvy,protože mám na to právo.Na voze je zatajená vada protože ujede několik km a spadne do nouzového stavu a po 20minutách ho muzu znovu nastartovat.To ze auto po nejake chvili chcipne a nenastartuje nerekl nikdo ani tuk
Opel Zafira 1,8 r.k.1999 benzin
chceme odstoupit od smlouvy
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smlouvě.
Pro tento případ bude rozhodující, co konkrétně má spotřebitel uvedeno v převzatých smluvních dokumentech k nákupu vozu. Ze strany spotřebitele by byla možná argumentace, že prodávající neupozornil spotřebitele na všechny vady vozidla, že se tedy jedná o skryté vady, jež má právo reklamovat. Pokud se vada na věci projeví v prvních šesti měsících od převzetí vozidla, musela by společnost v případě soudního sporu prokázat, že věc nebyla vadná již v době převzetí.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážená paní Hnízdilová,
prosím o doplnění SPZ vozu, o který se jedná, abychom mohli záležitost prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Děkuji za Váš zájem,AAA Plzen i nadále klame zákazníky,vše jsme vyřešili až po velkém dohadováni a obhajování paragrafy.Vůz nám byl vyměněn.Naposledy jsme brali auto z AAA Plzeň.Uzavírám tuto stížnost a děkuji za vaši snahu.S autem jsme nedojeli tak si pro nej pojedou 80km s odtahovkou.