Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10837Fotbalový míč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2016, před 9 lety

Kateřina Skalova

Znění stížnosti

Dobrý den, píši Vám z důvodu, že jsem dnes zakoupila již nafouknutý fotbalový míč na pobočce Tesca ve Štětí. Před chvílí mě a mého skoro 3letého syna probudila neskutečná rána. Jdu se kouknout co se děje a míč prasklý a můj pes z té rány dostal epileptický záchvat! (Epilepsii má od roka a půl a je jí 5). Když si ale vezmu že míč mohl prasknout když ho držel můj syn, tak jsem neskutečně vytočená! Žádám Vás o brzké vyjádření, děkuji. Klidně Vám fotku prasklého míče doložím!


Požadované řešení

Vrácení penéz nebo jiné řešení na kterém se domluvíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2016 08:01, před 9 lety

V daném případě doporučujeme spotřebitelce bez zbytečného odkladu míč reklamovat pro nesplněnou jakost při převzetí u prodejce.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 19:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.