Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilku jsem neobdržel, vymáháte zaplacení ! Nemáte potvrzení o tom , že jsem zásilku převzal !!
Český mincovní obchod Denár Břetislava 1.
Ukončit jednání ,vymáháním zaplacení,nedodané zásilky! Ukončení jakéhokoli obchodního jednání s Vaší společností !
Příkaz k úhradě je bez razítka, podpisu - anonymní - !
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu zboží, které od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na znění přijaté nabídky, jakým způsobem bylo specifikováno objednané zboží a jeho cena.
Společnost by v případě sporu musela prokázat, že zboží spotřebiteli dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od každé jednotlivé zásilky ve 14 ti denní lhůtě. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebiteli uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit.
Vážený Zapletale,
děkujeme Vám za Vaše sdělení k neobdrženým zásilkám č. 014,015.
V této souvislosti jsme zahájili kontrolní šetření, protože zásilka byla řádně odeslána a ztráta je nepříjemná pro všechny zúčastněné osoby.
Dorazí-li k Vám tato zásilka později, prosíme Vás o informování naší společnosti, abychom mohli zastavit šetření.
Tímto je upomínka k faktuře č. 014,015 neplatná.
V případě dalších otázek a poradenství nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
Věříme, že Vám byla poskytnuta dostačující informace.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.