Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
reklamujeme síta v oknech. Úplně všechny co nám dodali, nesedí v rámech, odstávají, jsou po stranách a v rozích škvírky, kterými se protáhnou pavouci i prolezou mouchy. Pak jsou nám sítě z 90% k ničemu. Na rovinu píšu, že jsme si do ostatních oken, kde jsme sítě od vás neměli, nechali je udělat a tam vidíme ten rozdíl, jak sedí napevno a žádná škvírka tam není.
Firmě RI okna jsem poprvé stížnost zaslali 31,7,2013, komunikace probíhala, nabídli nám těsnící kartáče se slevou, ale stejně by jsme si platili navíc a my těsnící kartáče nechtěli, tak jsme požadovali síta vrátit a pak nám 22,8,2013 poslali poštou vyjádření, že uvedené mezery nejsou na reklamaci, ale uvádím, že se tu nebyl ani nikdo podívat
síta do plastových oken
Vrácení sít za peníze zpět.
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je povinností obchodníka vystavit reklamační protokol. Zároveň je dle stejného ustanovení povinný písemně odůvodnit zamítnutí reklamace. Výrobek je v záruce celý a žádné jeho části se z tohoto nároku nevyjímají.
Společnost RI OKNA a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: