Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednal jsem si bezpečnostní kameru GSM. Přišla mi jiná, menší. parametrově horší. Po telefonickém hovoru(velmi nepříjemný pán, arogantní) jsem napsal na email. Odepsal nějaký pan Thomas Marshall
Napsal, že je to vlastně to samé, jen jinak vypadá. Ještě jsem to nedořešil, ale narazil jsem na tento web, kde se popisuje stený problém se stejnou firmou. tak nevím, jestli mám tu kameru poslat zpět. Asi se budeme muset spojit!!
http://www.lampionprani.eu/spionazni-kamera-a-odposlech-gsm-x009-s-dalkovym-ovladanim-posila-video-a-zvuk-na-vas-mobil.html, http://www.lampionprani.eu/gsm-mms-kamera-bezpecnostni-sim-kamera-s-cidlem-pohybu-a-sd-kartou-4gb-s-nocnim-videnim.html
Zaslání správného-objednaného zboží
|
Tweet |
Pokud spotřebitel obdržel z e-shopu jiný produkt, než který si objednal, existují dvě možnosti řešení dané situace.
Jednak je možné od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Pokud by se situace řešila již po této 14 denní lhůtě, jednalo by se o uplatnění reklamace. Zde by nebylo možné žádat přímo rovnou vrácení peněz, avšak prodejce by měl v první řadě možnost dodat správné zboží. Až ve chvíli, pokud by toho nebyl schopen, bylo by možné trvat na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Společnost Deal Extreme Czech s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.