Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
9.2.2016 som obdržala dobropis za schválenú reklamáciu, ktorý som vyplnila a spolu z ostatnými požadovanými údajmi som vám odoslala nazad, napriek opätovnému vyzvaniu som neobdržala od vás žiadne peniaze ani nový tovar a ani žiadny email v ktorom by ste ma informovali o stave reklamácie
Zvlhčovač vzduchu Sencor SHF 900
pošlite mi peniaze alebo novy tovar, reklamaciu mam schvalenu
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Reklamace je považována za vyřízenou, pokud alespoň poslední den lhůty je zboží připraveno pro spotřebitele k vyzvednutí na prodejně, kde byla reklamace uplatněna, nebo je zboží odesláno spotřebiteli, pokud byla reklamace uplatněna prostřednictvím provozovatele poštovních služeb.
Pokud tedy prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené lhůtě, má spotřebitel dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení doporučujeme zaslat písemně, nelépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. K jeho formulování lze využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Vážená paní Gášpárová,
omlouvám se, podle Vašeho popisu to vypadá, že došlo k nějaké chybě v komunikaci. Ráda celou situaci prověřím, prosím, zašlete mi číslo Vaší reklamace, nákupního dokladu nebo dobropisu, abych mohla dohledat podrobnosti. Podle Vašeho jména se mi totiž nepodařilo reklamaci najít.
Předem děkuji a přeji pěkný víkend
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.