Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#10848Uznaná reklamácia ale neukončená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2016, před 9 lety

Beáta Gášpárová

Znění stížnosti

9.2.2016 som obdržala dobropis za schválenú reklamáciu, ktorý som vyplnila a spolu z ostatnými požadovanými údajmi som vám odoslala nazad, napriek opätovnému vyzvaniu som neobdržala od vás žiadne peniaze ani nový tovar a ani žiadny email v ktorom by ste ma informovali o stave reklamácie


Produkt

Zvlhčovač vzduchu Sencor SHF 900


Požadované řešení

pošlite mi peniaze alebo novy tovar, reklamaciu mam schvalenu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2016 14:06, před 9 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamace je považována za vyřízenou, pokud alespoň poslední den lhůty je zboží připraveno pro spotřebitele k vyzvednutí na prodejně, kde byla reklamace uplatněna, nebo je zboží odesláno spotřebiteli, pokud byla reklamace uplatněna prostřednictvím provozovatele poštovních služeb.

Pokud tedy prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené lhůtě, má spotřebitel dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit.

Odstoupení doporučujeme zaslat písemně, nelépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. K jeho formulování lze využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2016 13:03, před 9 lety

Vážená paní Gášpárová,

omlouvám se, podle Vašeho popisu to vypadá, že došlo k nějaké chybě v komunikaci. Ráda celou situaci prověřím, prosím, zašlete mi číslo Vaší reklamace, nákupního dokladu nebo dobropisu, abych mohla dohledat podrobnosti. Podle Vašeho jména se mi totiž nepodařilo reklamaci najít.

Předem děkuji a přeji pěkný víkend

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2016 22:27, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2016 10:12, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.