Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dne 16.05.2016 jsem nakoupila v Kaufland Plzeň, Sukova ulice, následuje placení zboží a ejhle při platbě částky 1.418,- Kč jsem panu Frydrychovi podala bankovky v hodnotě 2.500,-Kč, následně poté mi pan F., pokladna č. 009, vrátil 82,- Kč, načež jsem ho upozornila, že mi má vrátit ještě částku 1.000,- Kč a poté začalo zapeklité dohadování na čí straně je pravda, přiběhla paní, která měla pokladny ten den na starosti a okamžitě sebrala kasu a běžela ji údajně sama přepočítat dozadu. A světe div se pan F. měl v kase přebytek v částce 586,- Kč, bohužel tento stav kasy se nejspíš nedá zpochybnit. Trvala jsem na tom, že chci vidět kamerový záznam z kamery , která je umístěna přímo nad pokladnou a opět světe div se tento kamerový záznam je možné shlédnout pouze za přítomnosti a odplombování externí firmou, tudíž své peníze, které mi pan F. nevrátil (jestě jsem byla nucena ponechat tam i drobné ,kvůli kontrole kasy) nepoužji minimálně 5 pracovních dní, což mi bylo řečeno vedoucím pokladen, panem B.. Pochopte, že to jsem byla už dosti v šoku a nepomohlo ani to, že pan F. si následně svou chybu uvědomil a chtěl mi peníze vrátit. Byla jsem nucena proto zavolat Policii ČR, která prověřila situaci a oznámila mi, že případ povedou v evidenci a jakmile bude k dispozici kamerový záznam, věc posoudí. Pan B. se velice podivoval nad tím, že žádám o možnost být přítomna při pouštění kamerového záznamu (jde o moje peníze??), jak si mohu být při neskutečně hrubém jednání a vysmívání se do obličeje jista tím, že se náhodou kamerový záznam neztratí?? Nejen, že mi pan B. řekl, že se mi ozvou aniž by si ode mne vzal jakýkoli kontakt, ale zjistila jsem na základě informace pracovníka Kaufland Plzeň, že bývá naprosto normální, že si zaměstnanci pokladen před směnou "půjčují" peníze ze své kasy a v podobě dýšek od zákazníků po dobu směny "spoří" na půjčku. A ihned jsem měla jasno, jak je možné, že měl pan F. v kase přebytek "jen" 586,- Kč a ne 1.084, jak mi měl správně vrátit. Zaráží mne ještě další šílená skutečnost, že nikdo ze zaměstnanců nemá hmotnou zodpovědnost.
Jsem neskutečně znechucená přístupem a jednáním zaměstnanců Kaufland Plzeň - Bory. Je mi to nesmírně líto, že se to stalo zrovna mně, ale co kdyby se to stalo mamince, která je na 1.084,- Kč existenčně závislá a nemá po dobu pěti dní co dát dětem nebo jak zaplatit obědy dítěti ve škole???
Opravdu hrozné zjištění, jak to u Vás funguje.
S pozdravem
Mariáková Dagmar
V co nejkratší době...., vrátit peníze, omluva a náhrada škody ( újma na psychice, dělají z Vás lháře a zloděje, čas, ztrávila jsem na pobočce 2,5 hodiny....)
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.