Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Albert/Velká Ohrada paní která doplňuje zboží mě už po několikáté obvinila,ze kradu,ze nemohu do Alberta s kočárkem.Do Alberta chodím každý den nakupovat a opravdu nemám potřebu kract. Albert na Velké Ohradě je snad nejhorší ze všech prodejen,vecne naštvane prodavačky,neochotne,oschle salámy.Maso se doplňuje až odpoledne,neustale fronty... Přístup k zákazníkovi je opravdu strasny
Byla bych ráda kdyby se přístup zaměstnanců k zákazníkovi změnil a aby zaměstnanci nebyli vysazeni proti matkám s kočárkem. A změna pultu s uzeninami by se také hodila,fakt jsou salámy oschlé a bez chuti
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Kontakty na zákaznický servis společnosti jsou následující: http://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.