Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10860Obvinění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2016, před 9 lety

Jana Janesova

Znění stížnosti

Albert/Velká Ohrada paní která doplňuje zboží mě už po několikáté obvinila,ze kradu,ze nemohu do Alberta s kočárkem.Do Alberta chodím každý den nakupovat a opravdu nemám potřebu kract. Albert na Velké Ohradě je snad nejhorší ze všech prodejen,vecne naštvane prodavačky,neochotne,oschle salámy.Maso se doplňuje až odpoledne,neustale fronty... Přístup k zákazníkovi je opravdu strasny


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby se přístup zaměstnanců k zákazníkovi změnil a aby zaměstnanci nebyli vysazeni proti matkám s kočárkem. A změna pultu s uzeninami by se také hodila,fakt jsou salámy oschlé a bez chuti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2016 09:39, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Kontakty na zákaznický servis společnosti jsou následující: http://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.