Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#10864Vymáhání dluhu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 hodiny 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2016, před 9 lety

Pavla Pražáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám dotaz k firmě a zajímalo by mne, kde já mám jistotu, že když zaplatím dají mi navždy pokoj a nebudou mne již dál obtěžovat? Neobdržela jsem zásilky, pouze první. Mám platit za něco co posílají jen tak do schránky, bez doporučení? Prosím o prověření co vše jsem měla obdržet. Nebudu platit za produkty, které jsem neobržela pouze vzorek zdarma. Prosím o odpověď a řešení, abych Vaší společnost měla jednou pro vždy z krku. Dále mne zajímá, kde Vaše společnost vzala mé telefonní číslo a jakou drzost má, mě vůbec volat.


Požadované řešení

Odpověď!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2016 09:07, před 9 lety

Společnost by v případě sporu musela prokázat, že zboží spotřebiteli dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu. Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Pokud bude výpověď zaslána s využitím provozovatele poštovních služeb, má se za to, že výpověď byla společnosti doručena třetí pracovní den po odeslání.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2016 09:19, před 9 lety

Dobrý den,

požádám Vás o zákaznické číslo. Popř. i o adresu, abychom Vás mohli dohledat v systému.

Děkuji

S pozdravem

Helvetia Apotheke
Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2016 09:41, před 9 lety


Pavla Pražáková

Zákaznické číslo 5110156

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2016 10:17, před 9 lety

Dobrý den,

paní Pražáková byla telefonicky kontaktována s nabídkou vyzkoušet si doplněk stravy z našeho sortimentu dle vlastního výběru s tím, že jí jako první zašleme uvítací balíček zdarma a platí se pouze poštovné a balné 79 Kč. Uvítací balíček byl expedován dne 19.10.2015 jako "Balík do ruky" prostřednictvím České pošty (číslo zásilky DR1191664097U).

Protože se jedná o pravidelný odběr (o kterém byla paní Pražáková informována v objednávkovém hovoru) tak jsme po 20 dnech expedovali druhou zásilku v ceně 179 Kč.

Takto jsme expedovali celkem tři další zásilky po 20 dnech (vč. Uvítacího balíčku). Po neuhrazení třetí pravidelné zásilky se zasílání automaticky ukončilo a paní Pražákové jsme zaslali celkem pět upozornění (upomínek) týkajících se neuhrazených zásilek. Paní Pražáková ani na jednu upomínku nereagovala a proto byla po splatnosti poslední (páté) upomínky (splatnost 18.4.2016) předána společnosti M.B.A. Consulting, s.r.o.
Pokud paní Pražáková neobdržela zásilky, z jakého důvodu jste nás prosím nekontaktovala dříve, abychom mohli celou záležitost dořešit? Ale až po obdržení upomínky od společnosti M.B.A. Consulting, s.r.o. začnete situaci řešit přes dTest. Pokud byste reagovala na naše upozornění mohli jsme vše vyřešit.
Níže Vám zasílám rozpis všech expedovaných zásilek:

VS 5110156001 – Uvítací balíček – 79 Kč – neuhrazeno, expedice 19.10.2015
VS 5110156002 – pravidelná zásilka – 179 Kč – neuhrazeno, expedice 15.11.2015
VS 5110156003 – pravidelná zásilka – 179 Kč – neuhrazeno, expedice 6.12.2015

Napište nám prosím jaké zásilky máte a jaké nemáte. Uvítací balíček Vám byl dle informace od České pošty dodán dne 27.10.2015.

S pozdravem

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2016 10:25, před 9 lety


Pavla Pražáková

Pouze první. Dále nebyla žádná komunikace a já nemohu půl roku myslet, co mi má dorazit a co ne. Prosím o informace, kolik Vám mám zaplatit za první dodanou a aby bylo vše s Vaší společnosti ukončeno vůči mé osobě a já mohla být v klidu bez výhružných dopisů, které mi jsou proti srsti. Mrzí mne, že Vaše firma nechá kontaktovat zákazníka vymahačskou firmou místo, aby měla odvahu zákazníka kontaktovat co se děje. Vy si pamatujete věci půl roku staré? Mrzí mě, že jste se takto zachovali a je opravdu smutné najít hnusný dopis ve schránce za něco co ani nemám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2016 10:33, před 9 lety

Vážená paní Pražáková,

společnost MBA Vás kontaktovala na stejnou adresu na kterou jsme Vám my posílali celkem pět upomínek. Je tedy zvláštní, že od nás jste z pěti upomínek neobdržela ani jednu a od MBA dostanete hned první dopis.

Mohu se Vás zeptat z jakého důvodu jste neuhradila ani Uvítací balíček, který jste tedy v pořádku obdržela? A z jakého důvodu jste nás nekontaktovala pokud jste neměla zájem o pravidelný odběr?

Rozumějte prosím také Vy nám. My jsme Vám dle dohody expedovali řádně zásilky a obesílali jsme Vás dopisy a vše na naše náklady.

Není tedy možné, abyste nám po déle jak půl roce uhradila uvítací balíček za 79 Kč a tím byla situace vyřešená,

Navrhujeme tedy, ukončení vymáhání pohledávky u společnosti MBA Consulting, s.r.o. - tím i odepsání jejich poplatků + odpis poplatků za námi expedované upomínky.

Požádáme Vás o úhradu 437 Kč (pouze za řádně expedované zásilky) na účet: 2500877342/2010 a jako variabilní symbol prosím uveďte své zákaznické číslo: 5110156.

Pevně věříme, že je toto dohoda schůdná pro obě strany.

S pozdravem

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2016 10:36, před 9 lety


Pavla Pražáková

Uhradím a doufám, že tím to pro mne končí, prosím Vás, aby moje kontaktní údaje i telefonní číslo bylo u Vás vymazáno ze seznamu a již mne v budoucnosti nekontaktovali. Proč se posílá obálka s produktem bez složenky? Proč nebylo zasláno dobírkou?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2016 10:47, před 9 lety

Dobrý den,

ano, potvrzujeme výmaz z databáze pro makretingové účely. Touto úhradou bude vše srovnáno a nebudeme dále evidovat žádnou pohledávku.

V Uvítacím balíčku zasíláme zpravidla fakturu s průvodním dopisem. Faktura je vložena do krabičky tak, že je v okénku vidět adresa zákazníka - bez faktury by Vám balíček tedy nemohl být doručen.

Platbou budeme věc považovat za uzavřenou.

Děkujeme

S pozdravem

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.5.2016 10:48, před 9 lety


Pavla Pražáková

Hodnocení: