Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, u společnosti Vodafone, jsem si zařídil po telefonu přes operátora infolinky internetové připojení Bez Kabelu+, internet je přenosný a funguje na mobilní síti LTE. Při zřizování služby jsem se operátora ptal několikrát, zda-li je služba omezená na tzv. FUP, operátor mě ujistil že není. Službu jsme v pořádku objednali, modem mi přišel do práce přes kurýra a vše vypadalo v pořádku. Avšak po prvním měsíci jsem zjistil že tu je limit 30GB. O této skutečnosti že jsem nebyl informován ba přímo naopak ujištěn o opaku se mnou společnost Vodafone nemohla řešit ani po telefonu ani osobně na prodejně. Napsal jsem tedy písemnou stížnost, na kterou mi nebylo vyhověno a byla mi zamítnuta jako neoprávněná. Další problém s Infolinkou byl ten že jsem zjišťoval jak funguje datový limit. Operátor mi zdělil že mezi 0:00 a 6:00 se stahování do limitu nepočítá a ještě to běží plnou rychlostí. Další lež, stahování se do limitu počítá pořád což mi zdělil jiný operátor infolinky. Poslední dva hovory jsem si nahrál abych měl aspoň nějaký důkaz o tom co mi operátoři říkali a co je podle mého mínění lhaní a klamné informování zákazníka. Předem Děkuji za poskytnutou pomoc.
S pozdravem Jakub Š.
Připojení k internetu Bez Kabelu+ od společnosti Vodafone
Již v dopise jsem požadoval navýšení limitu nebo výraznou slevu. Vhodná by byla také omluva od společnosti a tresty pro operátory.
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Obchodní praktika, kterou popsal spotřebitel, vykazuje znaky nekalé obchodní praktiky (klamavá obchodní praktika), která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dobrý den, pane Šnytre,
je mi líto, že Vám Připojení bez kabelu+ nevyhovuje.
U této služby uplatňujeme pokročilý systém řízení datového provozu, což znamená, že po vyčerpání 30 GB dochází ke zpomalení připojení jen u vybraných protokolů. Z tohoto důvodu služba není vhodná pro přenos a sdílení velkých souborů a kontinuální přenos audio-vizuálních materiálů (tzv. streaming a videotelefonie). Tyto informace uvádíme v podmínkách na http://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-pripojeni-bez-kabelu-uci1/ a například také v Centru péče na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/133,160/a_id/2137/.
Data přenesená mezi půlnocí a šestou hodinou ranní započítáváme do zmíněných 30 GB, ale v tomto čase můžete i po jejich vyčerpání využívat připojení plnou rychlostí. Informace, které Vám podal operátor, rádi prověříme, když nám přes Reklamační formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint pošlete datum a přibližný čas hovoru. Děkujeme.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: